piątek, 4 września 2015

Wellness&Beauty perełki do kąpieli ~ fajny umilacz w wannie

Witajcie, kochane!
Która z nas nie lubi czasem posiedzieć w wannie i się zrelaksować? :) Dlatego dziś chcę napisać Wam o bardzo przyjemnym umilaczu kąpieli, a mianowicie o perełkach o zapachu wiśni i róży. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, to zapraszam dalej :)


pojemność: 180 g
cena: 9 zł
sklep: Rossmann


Opis producenta:


Perełki kupujemy w bardzo ładnym, przeźroczystym opakowaniu, dzięki czemu możemy śledzić zużycie perełek. Nakrętka świetnie sprawdza się do dozowania produktu. Taka pełna nakrętka wystarcza na jedną kąpiel, a zapach jest wyczuwalny, kwiatowy, piękny i delikatny. Perełki mają różowy kolor i bardzo szybko rozpuszczają się w wodzie. 

Producent pisze, że opakowanie wystarcza na 3-4 kąpiele. No to chyba trzeba by wsypywać do wanny kilogram tych perełek ;) Mi wystarcza na zdecydowanie więcej kąpieli. Szkoda tylko, że perełki nie tworzą piany.


Jeśli chodzi o właściwości pielęgnujące, to czuję, że skóra jest miękka, gładka i delikatna :) Nie działa jak balsam, ale na pewno nie wysusza skóry. Działa bardzo relaksująco dzięki temu zapachowi. W końcu mogę się odprężyć ;)

Skład


Te perełki to bardzo fajny gadżet do kąpieli. Używanie ich sprawia mi wielką przyjemność. Choć szkoda, że nie robią piany. Aczkolwiek polecam ten produkt, dzięki niemu można zrobić sobie w wannie takie mini SPA ;)

32 komentarze:

  1. Są może inne wersje zapachowe?:) Nie przepadam za zapachem róży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze wersja wanilia i sezam, podlinkuję Ci na rossnecie :)
      http://www.rossnet.pl/Produkt/Wellness-Beauty-wanilia-i-sezam-perelki-do-kapieli-180-g,340773

      Usuń
    2. Wanilia :) ta opcja bardziej mnie kusi :) dziękuję :)

      Usuń
  2. Ja nie lubię przesiadywać wannie, wolę szybki prysznic :D Mam poczucie straty czasu wtedy, ale kiedyś bardzo lubiłam się kąpać w wannie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam kabiny prysznicowej, choć też wolałabym prysznic, faktycznie jest szybszy ;)

      Usuń
    2. Ja też mam 2 w 1 :) Bo wannę z prysznicem i zasłonką :)

      Usuń
    3. Możesz sobie wybierać :)

      Usuń
  3. lubię takie umilacze, dobrze że mam wannę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jeśli masz wannę, to musisz mieć też te perełki ;)

      Usuń
  4. Też używam ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemny nawet ma skład i wyglądają uroczo. :) Z chęcią bym je wypróbowała i umiliła sobie nimi kąpiel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja składu tradycyjnie nie rozumiem, ale cieszę się, że jest fajny :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię tego typu zapachy, chyba się skuszę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O bardzo lubię produkty do kąpieli ;) Ale przeprowadziłam się i wylądowałam w mieszkaniu bez wanny. Także muszę obejść się smakiem!
    Obserwuję i pozdrawiam, a jeśli masz ochotę, to u mnie do wygrania woski YC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, kochana <3
      A na bloga chętnie zajrzę :)

      Usuń
  8. Miałam waniliową wersję, bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała jej spróbować :)

      Usuń
  9. Ostatnio zastanawiałam się, jak można wrzucać pół słoika takich umilaczy do wanny. Niedawno sama tak zrobiłam, ale z solą Bebeauty - lubię, jak coś czuć pod stopami :D
    Te perełki mają śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wystarcza nakrętka tych perełek :)
      Nie wiedziałam, że Bebeauty ma też sole, muszę przejść się do Biedronki sprawdzić :)

      Usuń
    2. Sporo mają wersji zapachowych i kosztują chyba 4 zł? Są fajne, jak za ta cenę. :)

      Usuń
    3. W takim razie muszę je mieć! :D

      Usuń
  10. ja właśnie zakupiłam ostatnio sól z biedronki, sprawdź sobie, są tanie, a robią pianę, wersje zapachowe są moim zdaniem średnie, ale da się coś wybrać.
    a z tych chętnie skusiłabym się na waniliową wersję, świetny skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronkowe sole robią pianę? No to muszę je mieć! :D

      Usuń
  11. Oo świetna musi być, mi tez sol starcza na więcej kąpieli :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają pięknie i cudownie się zapowiadają. Jako maniaczka produktów do kąpieli najchętniej pobiegłabym od razu do drogerii i je kupiła, ale niestety muszę się póki co wstrzymać, bo mam jeszcze ogromne zapasy innych cudeniek do zużycia xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umilaczy kąpielowych nigdy za wiele, haha :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!