środa, 21 października 2015

BeBeauty morska sól do kąpieli

Witajcie!
Jakiś czas temu zaciekawiły mnie sole do kąpieli z Biedronki, z firmy BeBeauty. Postanowiłam spróbować, zwłaszcza, że jedno opakowanie kosztowało zawrotną cenę 3 zł. Czy tak droga (hi,hi :P) sól do kąpieli jest warta polecenia? Zainteresowanych zapraszam na post! 



pojemność: 600 g
cena: 3 zł
sklep: Biedronka


Producent obiecuje:



Sól otrzymujemy w dużym, przeźroczystym słoiczku wykonanym z miękkiego plastiku. Szata graficzna jest miła dla oka. Nakrętkę używam do dozowania soli, zazwyczaj wsypuję dwie nakrętki, nie żałuję sobie tego produktu ;) 

Sama sól ma niebieski kolor. Kryształki są dość duże, ale łatwo się rozpuszczają w wodzie. Choć czasem w wannie pływają takie mikroskopijne pozostałości, które czasem denerwują moje stopy :D



Zapach w słoiczku jest dosyć mocny, trochę jak takie typowe "morskie" odświeżacze zapachowe do pomieszczeń, ale po wsypaniu do wanny, woń staje się delikatna i odprężająca. Podoba mi się :)



Sól zabarwia wodę na ładny błękit, co przy pierwszym użyciu mnie zatkało, bo moje wcześniejsze tego typu produkty tego nie robiły. Przeczytałam gdzieś w internecie, że ta sól robi pianę. I może ja coś źle robię, ale wsypując pod lejącą się z kranu wodę, piana jest tylko na moment, a po zakręceniu kurka znika. No ale może popełniam jakiś błąd...
Właściwości pielęgnujących raczej nie zauważyłam, ale kąpiel jest mile urozmaicona.

Skład



Ta sól jest naprawdę warta przetestowania, zwłaszcza za 3 zł, to aż żal nie kupić ;) Jest kilka wersji zapachowych, więc każdy może znaleźć coś dla siebie, no ale trzeba brać poprawkę na mniejszą intensywność zapachu w wannie niż w słoiku.

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Musze spróbować też innych zapachów :) Czyli polecasz lotos? Koniecznie wypróbuję! :)

      Usuń
    2. No to muszę wybrać się do Biedronki, bo moja sól już dobija dna!

      Usuń
  2. Super! Muszę koniecznie zakupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wanny nie posiadam, ale chętnie wypróbuję tą sól do moczenia stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle razy się nad nią zastanawiałam ale nigdy po nią nie sięgnęłam. Pewnie teraz to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie uzywałam takiej soli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba ją kupię. Tylko różową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowa podobno też jest super, sama muszę ją kupić, jak ta mi się skończy :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zabarwia wodę na taki ładny błękit :)

      Usuń
  8. jeśli dobrze kojarzę to miałam.. fajny umilacz kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!