piątek, 30 października 2015

Garnier odświeżający tonik witaminowy z ekstraktem z winogron

Heeej :)
Jesień nie jest moją ulubioną porą roku, ale ma swoje uroki. Uwielbiam patrzeć na kolorowe liście mieniące się w słońcu. Ale jesień to czas, w którym popołudniowa sesja zdjęciowa na bloga jest nie lada wyczynem. Niestety, mój aparat odmawia posłuszeństwa już o 15 z powodu niedostatecznego światła. W poszukiwaniu zdjęć zrobionych wcześniej, natrafiłam na fotki toniku z Garniera do cery mieszanej. Dlatego zapraszam na recenzję! :)


pojemność: 200 ml
cena: ok. 10 zł, może mniej
sklep: większość drogerii


Od producenta:


Tonik otrzymujemy w plastikowej, miękkiej i zgrabnej butelce. Szata graficzna bardzo mi się podoba. Dzięki półprzeźroczystemu opakowaniu możemy kontrolować zużycie. Otwarcie jest zatrzaskowe, ale niestety dziura jest szalenie niepraktyczna. Ciągle wylewa mi się na wacik za dużo, a czasem to nawet nie na wacik. Dlatego tonik jest raczej niewydajny.
Konsystencja oczywiście płynna. Zapach świeży, niezbyt intensywny, podoba mi się :)


Tonik bardzo przyjemnie odświeża buzię i ją nawilża. Usuwa z twarzy nadmiar sebum. Lubię go używać zwłaszcza rano, aby się pobudzić :) Tonik nie zapycha twarzy. Wręcz przeciwnie, nawet ją pielęgnuje!


Składzik ;)


Bardzo polubiłam ten tonik i szczerze Wam go polecam, nie tylko cerom mieszanym ;) Dajcie znać w komentarzach, czy go znacie i czy używacie takich kosmetyków jak toniki, i które mi możecie polecić??? Będę wdzięczna!

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie toniki z Garniera! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Z Ziaji miałam tylko antybakteryjny i ogórkowy. Miło je wspominam :)

      Usuń
  3. Ja lubię toniki z kwasem z Avonu, są dobre dla cery trądzikowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś słyszałam, że strasznie podrażniają cerę...

      Usuń
  4. Stosowałam ten tonik kilka lat temu i byłam bardzo zadowolona z jego działania. Muszę się przyjrzeć asortymentowi Garnier, może mają równie udany produkt do cery suchej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do cery suchej jest chyba linia różana, więc może Ci się spodoba :)

      Usuń
  5. Nie przepadam za tonikami z Garniera ale uwielbiam ich micela :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego różowego micelka również miło wspominam :)

      Usuń
  6. Faktycznie, jest spoko. Ale u mnie lepiej sprawdza się różowy tonik do skóry wrażliwej Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!