niedziela, 25 października 2015

Yves Rocher szampon pokrzywowy ~ jestem na tak!

Witajcie!
Dziś opowiem Wam o produkcie, który niezwykle pozytywnie mnie zaskoczył, ale recenzji doczekał się dopiero w połowie drugiej butelki. A to oznacza, że mam o nim naprawdę wyrobione zdanie. A to z kolei oznacza, że nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić Was na nowy post o szamponie pokrzywowym z Yves Rocher!



pojemność: 300 ml
cena: ok. 12 zł
sklep: stoiska Yves Rocher, ich strona internetowa


Opis producenta:
Szampon wzbogacony o wyciąg z pokrzywy o właściwościach przeciwłojotokowych. Produkt sprawia, że włosy są lekkie, błyszczące i mniej się przetłuszczają, a skóra głowy jest czysta.
Działanie
Formuła bez silikonu sprawia, że włosy są lekkie

Składniki
Składnik aktywny
Pokrzywa: właściwości przeciwłojotokowe.
Więcej o składniku aktywnym
Pokrzywa występuje na całym świecie i jest tradycyjnie stosowana ze względu na swoje działanie przeciwłojotokowe na skórę głowy. Pokrzywa stosowana przez markę Yves Rocher pochodzi z ekologicznych upraw.

Stosowanie
Nakładać na zwilżone włosy.
Masować delikatnie przez 2 minuty.
Obficie spłukać wodą.

Unikać kontaktu z oczami. 



Szampon mieści się w zgrabnej półprzeźroczystej butelce, dzięki której można kontrolować poziom zużycia. Szata graficzna przywodzi na myśl pokrzywy :) Zatrzask niestety czasem trudno się otwiera, ale daję radę. Zostało na nim wygrawerowane logo firmy. Ciekawostką jest to, że opakowanie nadaje się do recyklingu :)

Konsystencja to przeźroczysty, lejący się żel, który świetnie się pieni. Zapach typowo ziołowy, mi się podoba, raczej nie utrzymuje się na włosach. Szampon jest bardzo wydajny. 


W kwestii oczyszczania włosów, szampon radzi sobie doskonale. Włosy są czyste, świeże, pełne objętości. Nie podrażnia skóry głowy i nie pląta moich długich włosów. Moja mama, która ma krótkie włosy, też jest z niego bardzo zadowolona. 

Skład


Szampony Yves Rocher to jedne z tańszych kosmetyków tej marki, kosztują ok. 12 zł, a za taką cenę, są naprawdę super. Mogę szczerze polecić ten pokrzywowy oraz wygładzający z wyciągiem z owsa, który tak pięknie wygładza włosy, ale o nim opowiem Wam już w innej notce :) Dajcie znać, czy używałyście szamponów Yves Rocher!

16 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś tą wersje tylko w innym opakowaniu i pamiętam, że byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy żadnego szamponu z YR, bo nie mam w pobliżu ich sklepu stacjonarnego, a zakupów online jakoś nigdy nie mogę dokończyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dużo sklepów stacjonarnych YR w Polsce nie ma :/

      Usuń
  3. pokrzywowego szamponu to chyba nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie miałam ale zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w obserwacje za obserwacje, więc nie.

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!