niedziela, 4 października 2015

Zużycia: wrzesień 2015

Cześć!
Ach, jakiś czas mnie tutaj nie było, niestety doba nie ma 30 h, a szkoda ;) Po prostu miałam masę różnych rzeczy do zrobienia i niestety blogowanie musiało zejść na dalszy plan. Ale już jestem i przychodzę do Was z wrześniowym projektem denko. Wrzesień obfitował w puste opakowania, więc nie przedłużając, zapraszam Was na nowy post!





1. Yves Rocher szampon pokrzywowy
Jest to bardzo dobrze oczyszczający szampon, który doczeka się swojej recenzji, ponieważ już druga butelka jest w użyciu. Na razie mogę powiedzieć, że świetnie myje, nie kołtuni włosów i faktycznie zmniejsza przetłuszczanie. Spodobał się zwłaszcza mojej mamie :)
2. Garnier płyn micelarny 3w1
Był dobry, ale jakoś mnie nie porwał z zachwytu. Recenzja klik!
3. Isana żel pod prysznic z ekstraktem z wiśni
Napisałam o nim osobny post, więc do niego Was odsyłam link. Pod koniec użytkowania ten zapach zaczął mnie już irytować.


4. Ziaja odżywka intensywnie nawilżająca bez spłukiwania
Naprawdę fajny produkt w niskiej cenie. Choć zauważyłam, że troszeczkę puszy włosy. Link do recenzji klik!
5. Wellness&Beauty perełki do kąpieli 
Kocham je, choć w porównaniu do ceny, to jest ich trochę mało. Ale mimo wszystko naprawdę pięknie pachną i pielęgnują skórę! Recenzja klik!


6. Isana suchy szampon
Świetny i tani suchy szampon. Polecam całym sercem, wolałam go bardziej od Batiste. Teraz mam Batiste Cherry (który swoja drogą strasznie bieli, a na na dodatek śmierdzi) i wiem, że muszę wrócić do Isany. Pisałam o niej tu
7. Płatki kosmetyczne Carea
Muszą być w każdym denku, są niezastąpione :)
8. Bielenda balsam do ust brzoskwiniowy
Cudowny balsam o pięknym zapachu! Muszę sobie go kiedyś ponownie sprawić. Recenzja klik
9. Bella Herbs wkładki higieniczne
Naprawdę dobre wkładki, są równie dobre jak np. Discreet :)


10. Avon maseczka z płatkami róży
Nie podobała mi się, niezbyt nawilżała i chyba mnie zapychała :/ Ale na szczęście już nie jest dostępna.


11. Bielenda zmywacz do paznokci
Bardzo fajny, niedrogi zmywacz, który nie śmierdział tak intensywnie jak inne zmywacze :) Recenzja link!
12. Miss Sporty odżywka do paznokci 5in1
Fajna, ale moje paznokcie się już chyba do niej przyzwyczaiły, bo zaczęły się po jej użyciu rozdwajać.
13. Flos-Lek żel pod oczy ze świetlikiem i babką lancetowatą
Podobał mi się ten żel, po więcej informacji zapraszam do recenzji
14. My Secret odżywka do rzęs
W sumie to trochę odżywiła moje rzęsy, szkoda tylko, że zdecydowanie bardziej na jednym oku, a na drugim mam dalej krótkie blond rzęsy... Nie zużyłam jej do końca, ale jak widzicie, nakrętka umarła i nie da się już odkręcić opakowania :(


15. Nivea mydło z białą herbatą i miętą
Świetnie myjące, tanie mydełko. Fajnie spisywała się też przy myciu pędzli :)
16. Nivea balsam pod prysznic próbka
Jestem na tak :) Fajnie się go aplikuje, łatwo zmywa, balsam dobrze nawilża. Podoba mi się!
17. Avon żel pod prysznic próbka
Kiedyś miałam już taką próbkę, ale ten żel mi się nie podoba. Na pewno nie kupię pełnowymiarowego opakowania.
18. Ziaja krem nawilżający liście manuka próbka x2
Miałam kiedyś pełną tubkę tego kremu, bardzo go lubię, więc i próbki zużyłam z przyjemnością :)

Ufff.... Dobrnęłam do końca :) To już wszystkie kosmetyki, które udało mi się zużyć we wrześniu, mam nadzieję, że post Wam się spodobał i zachęcam do komentowania!

32 komentarze:

  1. Muszę w końcu kupić ten płyn micelarny z Garniera, ciekawa jestem jak się u mnie spisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dziewczyn go kocha, więc może Tobie się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Uwielbiam micela z Garniera oraz płatki Carea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten żel ze świetlikiem jest super;)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię płyn z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie był zły, ale jakoś mnie nie zachwycił :)

      Usuń
  5. Nie używałam ani jednego produktu stąd... Niezłe denko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi Ci o tę do włosów, to zgadzam się w 100% :)

      Usuń
  7. Też lubiłam tą suchą Isanę, chociaż teraz wolę Batiste:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z essence właśnie ostatnio zakupiłam sobie podobną odżywkę/żel do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten płyn miclearny to jakiś hit, bo widzęgo w wielu mniejscach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dziewczyn go uwielbia, mnie nie zachwycił ;)

      Usuń
  10. Z Twojego denka mam tylko Szampon pokrzywowy i... zrobił mi on wielką krzywdę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak to?? U mnie się sprawdza! Co się stało???

      Usuń
  11. Płyn micelarny z Garniera jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Twoich zużyć znam płyn micelarny i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne denko, póki co znam jedynie płatki Carea. Muszę wypróbować szampon pokrzywowy z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne denko :) Ciekawi mnie ten szampon Yves Rocher, ja mogę Ci polecić ten z serii regenerujacej z olejkiem jojoba :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!