sobota, 28 listopada 2015

BeBeauty nawilżający żel micelarny

Hej :)
Już za miesiąc święta! Nie wiem jak Wy, ale ja się nie mogę doczekać tych świąt
Dziś pogadamy sobie o produkcie, który kosztuje zawrotną cenę 5 zł, a mimo to, jest bardzo fajny. No i można go łatwo znaleźć, w końcu jest dostępny w Biedronkach :) A mowa oczywiście o żelu micelarnym z BeBeauty! Zapraszam :)



pojemność: 150 ml
cena: 5 zł
sklep: Biedronka


Opis producenta:



Żel znajduje się w miękkiej, białej tubie z ładną szatą graficzną. Jakiś czas temu BeBeauty zmieniło grafikę swoich produktów, ale ta jest nawet przyzwoita. Z tyłu napisane są wszystkie informacje o produkcie i skład. Zamknięcie na zatrzask. 

Konsystencja żelowa, przeźroczysta. Zapach bardzo delikatny i świeży. Ale to, co mnie najbardziej zdziwiło, to fakt, że ten żel się w ogóle nie pieni! Byłam przyzwyczajona, że produkty do mycia twarzy dają jednak jakąś pianę, a tu nic.

Mimo, że żel się nie pieni, to bardzo fajnie myje buzię. Nie podrażnia jej, nie ściąga ani nie wysusza. Nawet lekko nawilża :) Jeśli chodzi o demakijaż, to radzi sobie ze zmyciem kremu BB, pudru, korektora, cieni do powiek. Trochę gorzej, ale zmyje też kredkę do oczu. Jeśli chodzi o tusz, to żel dobrze go rozpuszcza na rzęsach, ale niestety rozmazuje po powiekach. Dlatego polecam potem nalać odrobinkę płynu micelarnego na wacik w celu wyczyszczenia powiek z pozostałości po tuszu :) Po zmyciu makijażu tym produktem nie szczypią mnie oczy, co się rzadko zdarza ;)



Jeszcze zdjęcie składu:


Podsumowując, jest to przyjemny żel myjący za niewielkie pieniądze. Dajcie znać, czy go używałyście i co o nim sądzicie :) 

28 komentarzy:

  1. Miałam już kilka opakowań. Jest spoko bo jest tani, ale chyba wolę kupić coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak na produkt za 5 zł daje radę ;)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale mam zamiar skusić się na niego podczas następnych zakupów w Biedronce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz go śmiało wypróbować :)

      Usuń
  3. Kiedyś się nad nim zastanawiałam, ale jak dotąd nie kupiłam. Też już nie mogę doczekać się świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta ;) Nie mogę wybić sobie tego z głowy :D

      Usuń
    2. Hehe coś w tym jest. Ta melodia wchodzi w głowę i się tam zadomawia na dobre :D

      Usuń
    3. I nie chce się wyprowadzić! ;)

      Usuń
  4. Nie stosowałam tego żelu. Głównie ze względu na to, że obecnie zmywam makijaż olejami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja olei nie używam, ale słyszałam, że są naprawdę świetne :)

      Usuń
  5. uwielbiam ten żel do twarzy, dobrze zmywa makijaż i jest tani :D

    pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go jeszcze, zaciekawiło mnie to, że się nie pieni.. Muszę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to bardzo zaskoczyło, ale naprawdę się nie pieni!

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam go, jednak chyba się na niego skuszę, słyszałam pozytywne opinie jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, zwłaszcza, że kosztuje 5 zł ;)

      Usuń
  9. Nie miałam go ale z chęcią przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię płyn micelarny z tej samej serii :) Tego żelu jeszcze nie miałam, ale kosztuje tyle, że na pewno spróbuję będąc w Polsce :) Może akurat i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O płynach micelarnych BeBeauty słyszałam wiele dobrych i złych opinii, ale może w końcu przetestuję je na sobie :)

      Usuń
  11. Muszę go sprawdzic jak tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nuż się spisze również u Ciebie :)

      Usuń
  12. biedronkowe produkty mi nie służą.. zawsze szczypie mnie po nich wszystko, a wrażliwcem nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać każdy ma inną skórę :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!