wtorek, 10 listopada 2015

Bell procket 2 skin matujący puder prasowany w kompakcie 041 transparent

Cześć!
Dawno nie było nic o kolorówce, co nie? Trzeba to nadrobić, więc dziś postanowiłam, że opowiem Wam o kosmetyku, który kosztuje tylko 13 zł, a robi niezłą robotę. Dzisiejsza recenzja będzie zatem poświęcona matującemu pudrowi z Bell :)


pojemność: 9 g
cena: 13 zł
sklep: tam, gdzie znajdziemy Bell, od niedawna także Biedronki


Od producenta + skład:


Puder otrzymujemy w zgrabnym i solidnym opakowaniu z lusterkiem, które przydaje się zwłaszcza do poprawek. Mamy również gąbeczkę, która mi się w ogóle nie podoba, bo nabiera za dużo produktu i robi placek na twarzy nawet przy delikatnym nakładaniu. Ale jeśli ktoś lubi gąbeczki, to na pewno ta mu się przyda, bo wtedy nie potrzebujemy dodatkowego pędzla. 


Do wyboru mamy 3 czy 4 odcienie. Najjaśniejszy z nich, czyli 041 Transparent, nie jest taki wcale transparentny. Pozostawia na twarzy delikatny kolorek, aczkolwiek mi to wcale nie przeszkadza, a nawet pasuje. Nie wydaje mi się, aby puder pachniał. Dodatkowo nie pyli się, dzięki czemu jest bardziej wydajnyLubię pudry w kompakcie, są bardzo poręczne i szybkie w użytkowaniu. 


No i przechodzimy do najważniejszej kwestii, czyli jak się sprawuje? Otóż sprawuje się bardzo dobrze :) 
Nałożony w celu utrwalenia korektora pod oczami trzyma kremową konsystencję korektora w ryzach, przedłuża jego trwałość i sprawia, że okolica pod oczami wygląda bardzo naturalnie. Nie jest ani za ciemny, ani za jasny.

Zaaplikowany na twarz matuje przez kilka godzin, delikatnie wyrównuje koloryt i wygładza twarz bez podkładu. Nie wysusza jej, ani nie zapycha. Jest świetny również do wykańczania makijażu, na podkład / krem BB (niepotrzebne skreślić). Nie zmienia koloru fluidu i pięknie matuje, lecz twarz nie wygląda płasko.


Jak za cenę 13 zł to ten puder jest rewelacyjny. Naprawdę polecam mu się przyjrzeć i przetestować :) Polecacie może jakieś inne fajne, niedrogie pudry? Jakie są wasze ulubione??  

22 komentarze:

  1. Moja siostra go używa i bardzo chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego pudru, ale róże z tej serii uwielbiam :D PS. przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bell ma też róże z tej serii?? No to muszę się zainteresować :)

      Usuń
  3. Ja mam teraz Stay Matte, ale o tym słyszałam na Youtube :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli polecasz Stay Matte? Dzięki :)

      Usuń
  4. Właśnie kończy mi się puder, szukam czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zużyję Stay Matte z Rimmela to może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stay Matte to bardzo popularny puder, chętnie go wypróbuję :)

      Usuń
  6. z Bell miałam jedynie bardzo przyjemne róże, tyle że jeden upadek kończył się całkowitym pokruszeniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety opakowania niektórych produktów nie są najlepsze...

      Usuń
  7. Nie miałam nigdy produktów z Bell do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie nim :) obecnie mam kolejne opakowanie pudru Synergen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy synergen nadaje się do utrwalania korektora? Bo to chyba puder antybakteryjny i nie jestem do niego przekonana...

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!