sobota, 14 listopada 2015

Head&Shoulders codzienna pielęgnacja szampon przeciwłupieżowy

Witajcie :)
Z firmą Head&Shoulders dotychczas się nie lubiłam. Kiedyś używałam ich produktów i moja skóra głowy mówiła stanowcze: NIE!  Ale to było kiedyś. Ostatnio jakimś dziwnym trafem, bez mojej wiedzy, w mojej łazience zawitał szampon ze znienawidzonej firmy H&S. No ale uznałam, że skóra głowy zmienia swoje potrzeby i może dam szamponom H&S drugą szansę. No i dałam :) A co z tego wyszło? Zapraszam na post!


pojemność: 500 ml
cena: ok. 15 zł
sklep: wszystkie drogerie



                    
Szampon mieści się w dużym, ale zgrabnym opakowaniu z zatrzaskiem. Szata graficzna typowa dla H&S, prosta, bardzo ładna :) Zatrzask bezproblemowo się otwiera, poradzimy sobie nawet mokrymi rękami. 
Szampon ma gęstą, niebieską konsystencję. Bardzo dobrze się pieni, dzięki czemu jest wydajny. Zapach bardzo delikatny, subtelny, raczej nie zostaje na włosach. 


Szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy, a przy tym nie podrażnia skóry głowy. Nie puszy włosów, które stają się miękkie i pełne objętości. Włosy łatwiej się też rozczesują, nie są skołtunione. Większych właściwości pielęgnacyjnych nie zauważyłam, ale od tego jest odżywka. Czy likwiduje łupież? Tego nie wiem, bo go nie mam, ale na pewno fajnie oczyszcza :)

Skład:


Ten szampon był dla mnie miłym zaskoczeniem :) Okazało się, że to co kiedyś nam nie służyło, teraz może być fajne! Z chęcią wypróbuję inne wersje tych szamponów, które polecacie? Lubicie firmę Head&Shoulders? 

16 komentarzy:

  1. kiedyś namiętnie używałam wersji cytrusowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *a nie, nie cytrusowej tylko miętowej :D

      Usuń
    2. Czyli miętowa jest fajna? :)

      Usuń
    3. Chociaż w sumie to chętnie wypróbowałabym cytrusową... :) Uwielbiam cytrusy!

      Usuń
  2. jeśli już sięgnęłabym po szampon z H&S to w celu oczyszczenia włosów ;) raczej wybieram te szampony o łagodniejszym składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko by się jakoś sprawdził ;)

      Usuń
  3. Mam go i raz na jakiś czas używam, ale mam wrażenie, że nie do końca dokładnie myje włosy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wersję jabłkową, ale jakoś nie wspominam go miło.. włosy były niedomyte i strasznie poplątane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde włosy są inne, ale szkoda, że się nie sprawdził...

      Usuń
  5. Ja nie przepadam za tymi szamponami, moje włosy niestety nie wyglądają dobrze po ich stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubie za to wersje z jablkiem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się na nią czaić, jak wykończę tę butlę :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!