poniedziałek, 23 listopada 2015

Roczek bloga "Alex w Świecie Kosmetyków"

Heeej!
Dziś jest szczególny dzień dla mojego bloga. Otóż właśnie 23 listopada 2015 roku blog "Alex w Świecie Kosmetyków" obchodzi pierwszy roczek istnienia! :) W ciągu tych 12 miesięcy naprawdę wiele się nauczyłam, poznałam mnóstwo innych, ciekawych blogów, stałam się lepszym fotografem i co najważniejsze - zaczęłam dzielić się z innymi moim kosmetycznym hobby ;) 
Wiele dziewczyn z okazji urodzin swoich blogów organizuje rozdania. Niestety ja nie mam takiej możliwości, ale pomyślałam, że przedstawię Wam proces ewolucji zdjęć na moim blogu :) A że droga do ich doskonalenia była dość długa i ciekawa, to zapraszam Was na historię moich zdjęć blogowych :)

Moją przygodę ze zdjęciami na bloga rozpoczęłam kamerką internetową. Nie miałam wtedy jeszcze własnego aparatu, aparat w telefonie był bardzo słaby, więc została mi kamerka internetowa. Trzeba też zaznaczyć, że to był listopad, wtedy już zima, więc o dobre światło bardzo trudno. Zdjęcia robiłam przy świetle sztucznym, trzymając produkty w dłoni... Ach, szkoda gadać :/ Kamerka internetowa była fatalnym rozwiązaniem...W dodatku rozmiar moich zdjęć był taki, jak niżej zaprezentowany, po prostu używany szablon nie pozwalał na większe. Przynajmniej tak mi się zdawało.


Zdjęcie fatalne, w dodatku ten rozmiar zdjęcia....
Jednak szybko zmieniłam kamerkę na aparat. Zwykła cyfrówka, którą używam do dziś. Lecz wtedy jeszcze tak dobrze jej nie znałam, nie potrafiłam zmieniać ustawień itp. Dlatego zdjęcia często wychodziły nieostre.


Oj, komuś tu zadrżała ręka ;)



Wyżej wkradł się już kolejny etap historii moich zdjęć - tło. Szybko zauważyłam, że odpowiednio jasne i ostre zdjęcia można wykonać jedynie na parapecie, który niestety nie był zbyt okazały. To też psuło zdjęcie. Oczywiście malutki rozmiar pozostawał bez zmian.

Nie dość, że na parapecie, to jeszcze widok zza oka widać... :D
Niestety, parapetu tak szybko się nie wymieni. Dlatego zaczęłam go zakrywać. Zazwyczaj były to szare kartki. Lecz czasem i z tym wyglądało to beznadziejnie... ;)

To chyba nie wymaga komentarza... Tragedia :D Choć sam kosmetyk bardzo fajny :)


Niby okej, ale na cholerę ten kamień?! :D
Zdarzały się czasem też jakieś odstępstwa od tego wszystkiego:

To zdjęcie można zatytułować "Moja przyjaciółka lampa błyskowa" ;)

No i w końcu dostałam oświecenia! Zmieniłam wygląd bloga, m.in. go rozszerzyłam i wtedy zdjęcia w rozmiarze "bardzo dużym" w końcu się zmieściły :) Rozgryzłam aparat, zmieniłam tło zdjęć i w końcu wyglądają one przyzwoicie ;)


Za tło służy zielona mata imitująca bambus ;)

Lekko rozmyte kwiaty urozmaicają zdjęcie :)
Rozwiązaniem problemu okazała się biała kartka A3 :)

To, co widzicie wyżej, to obecna jakość moich zdjęć. Przyzwoite, co nie? ;) Ogromnie się różnią od początkowych zdjęć, o których wolę już nie wspominać... :D
A teraz czas na podsumowanie pierwszego roku bloga:
- zgromadziłam 49 obserwatorów (czy będzie ponad 50? Mam nadzieję! ;) )
- napisałam 150 postów (cóż za równiutka sumka!)
- łączna liczba wyświetleń to ponad 25 600!
- łączna suma komentarzy to 1348 :)

Dziękuję Wam, kochani, że jesteście ze mną i mam nadzieję, że następne miesiące, może lata blogowania będą mi sprawiały taką samą przyjemność jak teraz! :)

24 komentarze:

  1. Świetny pomysł, aby pokazać to z tymi zdjęciami ;) Gratuluję i życzę kolejnych, owocnych latek na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i życzę kolejnych lat w blogosferze :) w zdjęciach widać różnice- ale każda z nas chyba tak miała, że jej zdj przechodziły rewolucję. Ja zaczynalam od słabej komórki (nie dotykowa ani nic), a teraz mam hybryde :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc nie tylko ja beznadziejnie zaczynałam ;D

      Usuń
  3. Gratuluję takich wyników i życzę następnych wspaniałych lat blogowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! moj blog ma niecały miesiąc :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę miłego blogowania :)

      Usuń
  5. Gratuluje kochana i życzę dalszych sukcesów w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać ogromną różnicę w zdjęciach :) życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy się starał jak mógł i robił zdjęcia tym co miał. Grunt to, żeby człowiek się rozwijał w tą dobrą stronę. :) Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu. Niech Ci przybywa obserwatorów i wyświetleń! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądrze powiedziane ;)
      Dziękuję serdecznie <3

      Usuń
  8. To miło mi być 51 obserwatorką ;) Życzę kolejnych lat w blogsferze ;) Mój blog w marcu kończy 3 lata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i Tobie też już teraz gratuluję tak wspaniałego wyniku :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!