piątek, 6 listopada 2015

Yves Rocher żel pod prysznic zielona cytryna z Meksyku ~ żelowe LOVE Yves Rocher #2

Hej!
Jesień mnie dobija. Ciągle jest szaro i zimno, chce mi się spać i nic nie robić. Ale na szczęście rozpoczął się weekend i sobie odpocznę :) Dziś zapraszam Was na recenzję żelu Yves Rocher o zapachu zielonej cytryny z Meksyku z serii Jardins du Monde. Zapraszam :)



pojemność: 200 ml
cena: ok. 8 zł
sklep: stoiska YR, strona internetowa


Parę słów od producenta:



Żel otrzymujemy w zgrabnym, małym opakowaniu z przeźroczystego plastiku. Można kontrolować zużycie. Butelka nadaje się do recyklingu :) Zamknięcie na bezproblemowo otwierający się zatrzask. Przez otwór wypływa odpowiednia ilość produktu. Wystarcza na ok. miesiąc.

Żel ma zieloną, żelową konsystencję. Świetnie się pieni. A ten zapach jest jak zwykle cudowny! Pachnie orzeźwiająco, świeżo, naturalnie. Ostatnio zapach tego żelu porównałam do jabłkowych Chupa Chupsów :D Zapach daje świeżego kopa rano/wieczorem :D Po prostu jest świetny, a ja nie umiem go opisać ;)



Jak już napisałam, żel świetnie się pieni, przez co nie potrzeba go dużo. W dodatku doskonale oczyszcza i odświeża ciało. Nie podrażnia ani nie wysusza skóry. Lekko ją nawet nawilża! A do tego pachnie na całą łazienkę ;)



    Składzik:



Jakbym miała opisać jednym słowem żele Yves Rocher to powiedziałabym: CUDOWNE. W zapasie mam jeszcze wersję lotosową, lawendową i owoc granatu. I na pewno będzie ich jeszcze więcej :) 
Dlatego postanowiłam zrobić serię o tych żelach. Co jakiś czas będę wrzucać krótkie posty na ich temat i oznaczać je w tytule hasłem "żelowe LOVE Yves Rocher" :) Jakiś czas temu napisałam post o wersji karambola z Malezji, a każdy nowy post z tej serii będzie miał etykietkę żelowe LOVE Yves Rocher
Mam nadzieję, że seria przypadnie Wam do gustu, bo mi sprawia wielką radość pisanie o rzeczach naprawdę świetnych :)

24 komentarze:

  1. Bardzo lubię ich żele pod prysznic za trwałe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach to ich główny atut ;)

      Usuń
    2. witaj droga Olu. przejrzałam twoją całą strone i jest świetna jak ty!! Pozdrawiam Ola

      Usuń
    3. witaj droga Olu. przejrzałam twoją całą strone i jest świetna jak ty!! Pozdrawiam Ola

      Usuń
  2. Nie widziałam go - muszę go wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świeże zapachy żelów pod prysznic. Ale też czasem lubię te np. czekoladowo- waniliowe :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może znajdziesz coś czekoladowo-waniliowego w serii kremowych żeli YR :) Podobno są cudowne ;)

      Usuń
  4. Lubię żele YR, ale tego wariantu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy nie miałam jeszcze żeli, ale kuszą od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musisz któregoś spróbować :)

      Usuń
  6. aż chcę go:D sam zapach musi być cudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie żele z tej serii pachną genialnie :)

      Usuń
  7. Nie używam żeli pod prysznic, ale myślę, że ten zapach by mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nigdy nie używałam żelu z YR w sumie niczego z tego sklepu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto coś przetestować, mają bardzo fajne kosmetyki :)

      Usuń
  9. Jeszcze nic nie stosowałam tej marki:P

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!