sobota, 19 grudnia 2015

Yves Rocher Jardins du Monde lawendowy żel pod prysznic ~ Żelowe Love Yves Rocher #3

Hej :)
Święta tuż, tuż! U Was pewnie też trwają intensywne przygotowania, prawda? Ja choinkę będę ubierać we wtorek. A Wy? :) Mimo tego przedświątecznego szału znalazłam chwilę na napisanie postu z serii "Żelowe Love Yves Rocher". Dziś opowiem Wam o wersji lawendowej, która nie zawładnęła moim sercem. Ale zapraszam na post!


pojemność: 200 ml
cena: 9zł
sklep: sklepy stacjonarne YR, ich strona internetowa


Żel mieści się w małym, zgrabnym opakowaniu na zatrzask. Produkt ma fioletowy kolor. Bardzo dobrze się pieni, nie potrzeba go dużo. Jest w miarę wydajny jak na 200 ml. Żel świetnie myje i nie podrażnia.
Niestety o ile kocham zapachy poprzednich żeli, których używałam, to wersja lawendowa mnie nie oczarowała. Zapach jest bardzo intensywny, kwiatowy, ale i jakby ciężki...? Z czasem już mnie zaczął męczyć. Po prostu nie podoba mi się. 


Jeśli ktoś zastanawiał się nad kupieniem tego żelu, to zdecydowanie lepszym wyborem są wersje z granatem, zieloną cytryną czy karambolą. Lawendowej nie polecam. Do wypróbowania została mi w zapasach jeszcze wersja z lotosem, nam nadzieję, że mnie nie zawiedzie ;) Znacie te żele? Które możecie polecić?

18 komentarzy:

  1. chyba tylko raz miałam żel z YR i to bardzo dawno, ale lubię je wąchać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawendowej wersji nie warto wąchać, natomiast pozostałe jak najbardziej :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze żelu z tej firmy,ale skuszę się po jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy mają piękne, choć może akurat nie ten ;)

      Usuń
  3. Ja za lawendą nie przepadam ogólnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach jest dość specyficzny :)

      Usuń
  4. Lubię zapach lawendy, tego płynu nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapach może Ci się spodobać :)

      Usuń
  5. Ja nie używam żeli pod prysznic, ale zapach lawendy bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten żel, ostatnio o nim pisałam. Ma bardzo wyrazisty zapach, dla mnie aż za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Twój post i mam podobne odczucia :) Mnie ten zapach trochę denerwuje :D

      Usuń
  7. Nie lubię zapachu lawendy, więc na pewno bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to polecam spróbować inne wersje zapachowe, są boskie! ;)

      Usuń
  8. Ogólnie nie przepadam za zapachem lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawendę albo się kocha albo nienawidzi, haha :)

      Usuń
  9. Nie miałam lawendowej wersji - szkoda, że Ci się ten żel nie sprawdził. =/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie :/ Ale inne wersje są godne polecenia :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!