niedziela, 17 stycznia 2016

Bell Multi Mineral Anti-Age Concealer korektor pod oczy

Hej :)
Dziś witam Was spod koca, z gorącą herbatą w dłoni, a że mam trochę czasu, to postanowiłam napisać post o bardzo tanim i łatwo dostępnym korektorze Bell Multi Mineral. Czy produkt za 8 zł przypadł mi do gustu? Zapraszam na post :)



pojemność: 7,5g
cena: ok. 8 zł
sklep: szafy Bell, Biedronka


Opis producenta:
Korektor w płynie z minerałami. Skutecznie tuszuje oznaki zmęczenia i sine obwódki pod oczami. Rozświetla, daje efekt napiętej skóry.


Korektor znajduje się w prostym opakowaniu z aplikatorem typu błyszczyk. Napisy się nie ścierają, na opakowaniu znajdują się również takie informacje jak opis i skład. Korektor jest wydajny, tani i bardzo łatwo dostępny, ponieważ od jakiegoś czasu kosmetyki Bell są do kupienia w Biedronkach.


Korektor ma ładny, jasny, beżowy kolor w tonacji żółtej. Nie ciemnieje na twarzy, ani nie włazi w zmarszczki mimiczne. Łatwo się go aplikuje, dobrze stapia się ze skórą. Jest bardzo leciutki i nawilżający. Ładnie rozświetla okolice pod oczami. Krycie tego korektora określiłabym jako średnie, moich mega mocnych cieni w pełni nie przykrywa, ale z lekkimi bądź średnimi cieniami poradziłby sobie bezproblemowo


Na żywo jest trochę jaśniejszy :)

Uważam, że jak za cenę 8 zł, to jest to bardzo dobry korektor i używam go z przyjemnością :) A tak poza tym, mogłybyście polecić mi jakieś dobrze kryjące korektory pod oczy?? Będę wdzięczna :)

49 komentarzy:

  1. Mam jakiś korektor pod oczy z Bell, ale inny i również jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pamiętasz może nazwę?? :)

      Usuń
    2. Lady Code by Bell Maskujący korektor w płynie DD ;)

      Usuń
    3. Nie słyszałam o nim :)

      Usuń
    4. Ja wygrałam go w rozdaniu, początkowo myślałam że będzie za jasny, ale okazał się być dobry ;)

      Usuń
    5. Fajnie, że kolor Ci odpowiada, a nawet gdyby był za jasny, to lepszy za jasny korektor niż za ciemny ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ciebie również się sprawdza :)

      Usuń
  3. Mam w planach go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno już nie używałam korektora ;) Za taką cenę wydaje się fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie potrzebujesz używać korektora, mogę Ci tylko pozazdrościć ;) Ja niestety nie wyjdę z domu bez niego :/

      Usuń
  5. Faktycznie cena zachęca do zakupu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo rzadko zaglądam do szafy Bell a jeszcze rzadziej decyduję się na zakup ich jakiegoś ich kosmetyku, chyba powinnam to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj powinnaś, Bell ma w swojej ofercie bardzo ciekawe kosmetyki w przystępnej cenie :)

      Usuń
  7. Ja mam swojego ulubieńca z Collection :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, marzy mi się ten Collection, chętnie bym go wypróbowała :)

      Usuń
  8. Miałam go, niedawno mi się skończył :) Fajny, dzienny korektor :) Pewnie jeszcze kiedyś go kupię, zwłaszcza, że są dostępne w Biedronce i zauważyłam, będąc często na zakupach w Biedroneczce, o dziwno naprawdę cieszy się ogromnym powodzeniem, bo co rusz brakuje go w szafach. Od Siebie polecam Ci płynny kamuflaż Catrice!! Cudowny!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poluję od jakiegoś czasu na ten kamuflaż płynny Catrice, ale nigdzie nie mogę go dostać :/ Mam nadzieję, że w końcu uda mi się go kupić :)

      Usuń
  9. O ciekawy produkt w dobrej cenie, wart zainteresowania . W sumie używam tylko Catrice, Camouflage Cream ale mogę polecić, tylko wydajny jak diabli ;)

    Catrice, Camouflage Cream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten kamuflaż w kremie, był baaardzo dobrze kryjący, ale niestety po jakimś czasie mi ściemniał i "wysechł" w opakowaniu, zrobił się strasznie denerwujący :/ Ale może trafiłam na felerne opakowanie, bo wiem, że wielu innym dziewczynom się sprawdza :)

      Usuń
  10. brzmi super chociaż nie wiem czy średnie krycie nie byłoby dla mnie za słabe :) pod oczyska muszę mieć troszkę mocniejsze krycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli potrzebujesz mocniejszego krycia, to raczej nie będziesz z niego do końca zadowolona, jest to raczej korektor o lekkim do średniego krycia :) W tej sytuacji radzę rozejrzeć się za czymś innym :)

      Usuń
  11. Moim ulubieńcem jest korektor z Collection - świetnie kryje. Ciekawie tu u Ciebie, obserwuję! Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację Kochana <3

      Usuń
  12. Czy przypadkiem korektor ani-age nie jest przeciwzmarszczkowy/odmladzajacy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia, ale producenci lubią pisać na kosmetykach nie wiadomo jakie obietnice ;)

      Usuń
  13. Nie miałam okazji go poznać. Mam bardzo widoczne cienie pod oczami i alergiczną skórę, więc potrzebuję bardzo mocnego krycia i delikatnych kosmetyków. Najlepiej sprawdzają mi się korektory mineralne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie testowałam nigdy korektorów mineralnych, ale cieszę się, że jesteś z nich zadowolona ;*

      Usuń
  14. Ja ostatnio używałam korektor z La Luxe 8 w 1. A ten ma fajny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba gdzieś widziałam firmę La Luxe, ale jakoś nie zaciekawiły mnie ich produkty :)

      Usuń
  15. miałam i lubię, jednak wolę korektory z większym kryciem. poluję na nowy kamuflaż z Catrice ale wszędzie wykupiony ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie ten sam problem :/ A w Naturze to nawet w dostawie go nie było :( Ale upolujemy go! ;*

      Usuń
  16. Ja mam dosyć widoczne cienie pod oczami, jakbym całe życie była niewyspana, więc przypuszczam, że dla mnie byłby za słaby. Obecnie używam korektora z Bourjois Healthy Mix. Mógłby być trochę bardziej nawilżający, ale dobrze kryje, więc jest okej, jak się nałoży dobry krem pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś używałam tego Healty Mix, ale na mojej twarzy wyglądał strasznie nienaturalnie i przerażająco żółto, więc go wyrzuciłam :/ Ale fajnie, że Tobie się sprawdza :)

      Usuń
  17. Miałam jakiś korektor z Bell i byłam zadowolona. Też poszukuję jakiegoś porządnego pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  18. U mnie sprawdza się świetnie :) Oczywiście mógłby mieć lepsze krycie, ale pewnie wtedy wchodziłby w zmarszczki :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam go jeszcze. Rzadko kiedy używam korektorów, ale chętnie dołącze go do swojej kolekcji :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor polecam, a za obserwację serdecznie dziękuję <3

      Usuń
  20. Ja lubię korektory z NYX, ale widzę, że ten też jest fajny. Chyba go wypróbuję :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektorów NYX-a nigdy nie testowałam, więc ich nie znam, ale cieszę się, że je lubisz :)

      Usuń
  21. Nie miałam jeszcze kolorówki z bebeuaty :)
    Zapraszam do siebie byc-twoim-marzeniem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda przedstawiłam kosmetyk Bell, ale BeBeauty jest produkowane przez Bell, więc się nie czepiam, haha ;) A na bloga chętnie zajrzę :)

      Usuń
  22. szczerze Ci się przyznam że ogladajac mmoją ulubiona youtuberka , przedstawiala go w swoich kosmetykach i sama sie na niego skusiłam ;) i zobaczymy jak to bedzie uzulam pare razy i nawet nawet ;)
    uzywam rowniez z Avon-u korektora Luxe :)) polecam świetny :)

    wspolna obserwacja? :) ja juz obserwuje:) :*
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiem,że efekt daje ładny, szkoda tylko, ze sie utlenia. Moja jasna cera i tak była dla niego zbyt blada a po paru godzinach miałam ciemne barwy wojenne ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go i używam wyłącznie do użytku własnego, kiedy siedzę w domu lub potrzebuję lekkiego wyrównania , wychodząc na zakupy. Fakt, utlenia się, ale idealnie wpasowuje się w ciemniejsza karnację lub opaloną skórę :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!