sobota, 9 stycznia 2016

Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji Morela i Olejek Migdałowy odżywka do włosów

Cześć :)
Zapraszam Was na recenzję nawilżającej odżywki do włosów z Garniera, która była moją pierwszą odżywką do włosów jakiej używałam :) Wtedy bardzo mi się podobała i teraz po półtora roku postanowiłam, że kupię ją ponownie i zobaczę, czy dalej będzie sprawować się tak dobrze jak kiedyś :) Bo wiadomo, że każdy produkt może zmienić formułę, a i my zmieniamy swoje oczekiwania wobec kosmetyków, no i nasze włosy również z czasem potrzebują czegoś innego ;) Także postanowiłam ponownie spróbować odżywki morelowej Garniera. Co z tego wyszło? Zapraszam dalej!



pojemność: 250 ml
cena: 6-8 zł
sklep: Rossmann, Natura


Opis producenta:



Odżywka mieści się w zgrabnym, płaskim opakowaniu z przyjemną dla oka szatą graficzną. Z tyłu są wszystkie informacje: skład, opis itd. Na zatrzasku wygrawerowany został listek, który ułatwia otwarcie opakowania no i ładnie wygląda ;)



Konsystencja tej odżywki jest dość kremowa, ale nie za gęsta, nie spływa ani z dłoni ani z włosów. Nałożona na włosy szybko się wchłania i już po 2-3 minutach można ją zmyć. Odżywka jest wydajna, ale mi większość produktów do włosów starcza na długo ;)
Zapach odżywki bardzo mi się podoba - jest kwiatowy, owocowy, lekko morelowy (w końcu to odżywka z morelą :D), utrzymuje się na włosach



Odżywka przyjemnie nawilża włosy, które stają się miękkie i lekkie. Zauważyłam, że trochę łatwiej się rozczesują. Odżywka raczej nie wygładza włosów, ale w moim przypadku wystarczy godzinka lub dwie w koczku ślimaczku i od razu włosy są gładsze :) 

Skład

Ja nie jestem specjalistką w kwestii składów, ale na moje oko skład tej odżywki nie powala - na szarym końcu znajduje się kilka ekstraktów, a za nimi gliceryna. Więcej Wam nie powiem, bo się nie znam :P
Odżywka może nie wpływa na włosy w jakimś znacznym stopniu, ale według mnie jest to przyjemny, delikatnie nawilżający kosmetyk. Ot, zwyczajna odżywka, krzywdy nie robi, ale szału też nie ma ;)

24 komentarze:

  1. Miałam i lubiłam, zapach bardzo mi się podobał, lecz jak to u mnie bywa w przypadku odżywek do włosów skończyła się w ekspresowym tempie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to mi odżywki starczają na bardzo długo :) Ale jak Ty to robisz, że tak szybko zużywasz te kosmetyki? Używasz je tak często czy w tak w dużych ilościach?? :)

      Usuń
    2. Włosy myje co dwa dni i za każdym razem muszę coś tam na nie nałożyć ;) Czy w dużych ilościach ? Aż tak to nie, nie powiem, bo nie żałuje sobie nigdy produktów do włosów, szczególnie jeśli są to dobre kosmetyki, które moje włosy aż piją, ale zawsze nakładam z głową ;) Duże znaczenie też może ma długość, bo mam włosy do połowy pleców.

      Usuń
    3. Moje włosy są za łopatki i myję je co 3 dni, po myciu oczywiście nakładam odżywkę i od niedawna maskę, ale mimo to kosmetyki do włosów starczają mi na kilka miesięcy :)

      Usuń
    4. No to nie wiem od czego to zależy ;) Wychodzi na to, że jestem mało oszczędna.

      Usuń
    5. Byłam dzisiaj w Rossmannie i zobaczyłam tą odżywkę akurat w promocji 5,99 zł od razu przypomniała mi się Twoja recenzja oraz to że już kiedyś ją miałam i byłam zadowolona ;) I tak oto kolejna odżywka przywędrowała ze mną do domu :D

      Usuń
    6. Haha, :) Ale przynajmniej będziesz zadowolona ;D Miłego używania życzę! :)

      Usuń
  2. Nie lubię używać odżywek - nie weszło mi to w nawyk. Ale ogólnie te odzywki zbierały bardzo dobre opinie i miałam chęć je wypróbować, ale teraz już mi chyba przeszło skoro to taki średniak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nie używasz odżywek, to w takim razie myjesz włosy jedynie szamponem? Czy może nakładasz jakieś maski albo inaczej pielęgnujesz włosy?? :)

      Usuń
    2. A jeśli chodzi o odżywki Garnier, to naczytałam się wieeele pozytywnych opinii na temat wersji z masłem karite, podobno jest bardzo odżywiająca i warta wypróbowania, więc może jednak się skusisz? ;)

      Usuń
  3. Chyba ostatnio przed Sylwestrem podebrałam przyszłej teściowej tą odżywkę. Ładnie pachnie i całkiem fajnie się u mnie sprawdziła. Włosy się dobrze rozczesywały, nie były obciążone. Chętnie bym się w nią zaopatrzyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam wypróbować :) Jest niedroga i przyzwoita ;)

      Usuń
  4. uwielbiam wersje z masłem karite jak dla mnie nie ma lepszej chociaż wiem, że nie powinnam tak pisać bo nie testowałam wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno przetestować wszystkie odżywki do włosów dostępne na rynku, jest tego zdecydowanie za dużo :D Więc fajnie, że znalazłaś produkt, który zadowala Cię swym działaniem :) Obyś trafiła na jeszcze więcej ulubieńców! ;*

      Usuń
  5. Tej wersji akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z Garniera bardzo lubię tą odżywkę z awokado, innych nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie sprawdzę wersję awokado, nigdy jej nie testowałam, a że jestem odżywkoholikiem, to z przyjemnością ją wypróbuję :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię odżywki z Garniera :). Ostatnio stosuję najnowszą Grow Strong :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grow Strong? Nie słyszałam o takiej linii, jak się sprawuje?

      Usuń
    2. Całkiem nieźle :) To ta: http://www.rossmann.pl/Produkt/Garnier-Fructis-Grow-Strong-odzywka-wzmacniajaca-200-ml,359470,1836,5820 :)

      Usuń
    3. Aaaaaaaaaaaaaa, teraz kojarzę :) Nie zapamiętałam nazwy, a jedynie kolor opakowania, haha :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!