poniedziałek, 25 stycznia 2016

Montibello Smart Touch, czyli najlepsza odżywka do włosów na świecie :)

Witajcie kochane!
Nie jestem włosomaniaczką, nie poświęcam moim włosom szczególnej uwagi. Używam jedynie szamponu, odżywki, od niedawna maski i serum na końcówki. Choć w sumie serum też nie stosuję, bo mi się skończyło :P A mimo to, moje włosy jakoś żyją i wyglądają przyzwoicie, przynajmniej czasami ;) A wyglądają dobrze dzięki pewnej cudownej odżywce do włosów, o której Wam dziś opowiem :) Przedstawiam Wam odżywkę bez spłukiwania Smart Touch firmy Montibello i zapraszam na post!


pojemność: posiadam wersję 50 ml, ale jest też chyba 100 ml i 150 ml
cena: 50 ml kosztowało mnie 20 zł
sklep: salony fryzjerskie, internet


Opis producenta:

Wyżej zamieszczam zrzut ekranu z opisem ze strony producenta, bo na zdjęciu nie dało uchwycić tych wszystkich obietnic. Jednym słowem odżywka ma robić z naszymi włosami wszystko co najlepsze :)


Odżywka mieści się w małym, poręcznym, różowym opakowaniu z atomizerem. Jest to fajne rozwiązanie (możemy od razu zaaplikować produkt na włosy) ale pod koniec jest problem z wydobyciem kosmetyku. Lecz znalazłam na to sposób, po prostu stawiam odżywkę "na głowie" i kiedy chcę jej użyć, odkręcam zakrętkę i wydobywam odżywkę. Ewentualnie można rozciąć opakowanie :) Ale na pewno aplikator ułatwia aplikację, kiedy mamy jeszcze dużo produktu.


Odżywka ma fajną, kremową konsystencję, która szybko wchłania się we włosy. Odżywki nie spłukujemy! Kosmetyk pachnie cudownie, zapach jest kwiatowy, dziewczęcy i co najważniejsze, utrzymuje się na włosach :) Produkt jest dość wydajny, ale niestety też drogi - 20 zł za 50 ml (przynajmniej tyle zapłaciłam u zaprzyjaźnionej fryzjerki). Jednak mogę to przeboleć, bo działanie w pełni wynagradza cenę.


A teraz uwaga, bo będę z zapałem zachwalać! 
Odżywka cudownie nawilża włosy, które stają się miękkie,delikatne, przyjemne w dotyku. Doskonale je również wygładza, dociąża, włosy są zdyscyplinowane, nie puszą się. Zauważyłam zdecydowaną poprawę kondycji włosów, które przestały się łamać i wyglądają na odżywione. Producent zapewnia również o obecności filtrów słonecznych, więc za to też plusik :) Podsumowując, kocham tę odżywkę!

Skład

Jak widać, jestem zakochana w tym produkcie i NA PEWNO kupię kolejne opakowanie. Działanie w pełni usprawiedliwia cenę, choć jakbym się miała jeszcze czegoś czepiać, to mogłaby być bardziej dostępna, ale Montibello to firma profesjonalna, więc cóż. Pozostaje nam internet i salony fryzjerskie. W moim mieście np. są dwa salony, gdzie mogę kupić Smart Touch. Polecam się zainteresować! 

32 komentarze:

  1. Po twojej recenzji mam zamiar przetestować tą odżywkę na swoich włosach :) aż się rozejrze za nią u siebie w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owocnych poszukiwań życzę! :)
      PS ta odżywka podobno jest w styczniowym pudełku Shiny Box, więc jeśli byłabyś zainteresowana, to polecam się skusić na pudełko, zwłaszcza, że pozostałe rzeczy w pudełku są niczego sobie :)

      Usuń
    2. Widziałam zawartość pudełeczka i zbytnio nie przypadła mi do gustu :) wolę poszukać samej odżywki :)

      Usuń
    3. Racja, lepiej się nie zmuszać do zakupu całego pudełka, jeśli ciekawi nas tylko jeden produkt ;)

      Usuń
  2. Chyba będę musiała i ja zakupić ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ani marki, ani o odżywce nie słyszałam, ale zapowiada się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz ją widzę, ale mi się podoba :) Muszę się za nią rozejrzeć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiedziałam się, że ta odżywka znajduje się w styczniowym pudełko Shiny box, więc jest też taka opcja kupienia jej :) Jest warta przetestowania!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Być może przez to, że ta firma nie jest dostępna w normalnych drogeriach, tylko w salonach fryzjerskich, ale jeśli trafiłabyś gdzieś na ich produkty, to warto się nimi zainteresować ;)

      Usuń
  6. Lubię odżywki w sprayu, chętnie bym wypróbowała. Bardzo zachęcająca recenzja. Może kiedyś zaglądnę do sklepu fryzjerskiego, codziennie w drodze do pracy jeden mijam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zaglądnij, a nuż w tym jednym będzie ta odżywka dostępna ;)

      Usuń
  7. nie słyszałam o niej ale kusisz i to konkretnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie tą odżywką, głównie z tego względu, że nigdy wcześniej jej nie widziałam. Ciekawe jak spisałaby się na moich włosach. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z odżywki mogłabyś być zadowolona :)
      Dziękuję za obserwację <3

      Usuń
  9. Zaciekawilas mnie :) ale jakoś nie mogę się przekonać do odżywek bez spłukiwania :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolisz jednak te do spłukiwania? :) Każdy preferuje co innego, ważne, aby kosmetyki spełniały nasze oczekiwania ;)

      Usuń
  10. Moje włosy mocno się puszą więc produkt mnie zaciekawił. Z chęcią wypróbuję na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten produkt jest wart polecenia :)

      Usuń
  11. ostatnio jakoś porzuciłam odżywki bez spłukiwania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jej, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie ten produkt :) Bardzo fajny blog, obserwuję :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca za obserwację, pozdrawiam ;*

      Usuń
  14. Polecam również odżywkę Montibello smart touch 12 w 1. Zapraszam do zakupów owej odżywki na naszym sklepiku.
    http://lakieryhybrydowe.lorette.com.pl/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!