piątek, 5 lutego 2016

Nivea pielęgnujący płyn micelarny do cery normalnej i mieszanej - czy aby na pewno taki pielęgnujący?

Hej kochane!
Dzisiejszy post będzie poświęcony pewnemu produktowi, co do którego mam bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony jest okej, a z drugiej - mimo wszystko nie jestem z niego zadowolona w 100 procentach. Dlatego bez przedłużania zapraszam Was na recenzję "pielęgnującego" płynu micelarnego od Nivei. No właśnie, czy on naprawdę jest taki pielęgnujący...? 



pojemność: 200 ml
cena: 10-15 zł w zależności od drogerii
sklep: wszystkie drogerie, w których są produkty Nivea




Micel przychodzi do nas w smukłym, przeźroczystym opakowaniu, dzięki czemu widzimy poziom zużycia. Ładna szata graficzna, otwarcie na zatrzask, który bezproblemowo się otwiera. 



Zapach typowy dla tego typu produktów, nie jest zbyt wyczuwalny. Micel wydajnością niestety nie grzeszy, mam go od miesiąca i niedługo się skończy :( Ale już się do tego przyzwyczaiłam, że micele kończą mi się najszybciej ze wszystkich kosmetyków.



Producent obiecuje nam łagodny, ale skuteczny demakijaż, nawilżenie, pielęgnację rzęs i że moja skóra będzie wyglądać pięknie. No cóż... Micel po prawda doskonale zmywa makijaż, ale jednocześnie często powoduje pieczenie mojej delikatnej skóry wokół oczu. Czasami zauważam na waciku po kilka rzęs, więc nie jestem przekonana, czy ten micel je pielęgnuje. Oczywiście istnieje możliwość, że te rzęsy po prostu "dojrzały" i wypaść musiały, dlatego nie mogę stwierdzić, że to w pełni zasługa płynu micelarnego Nivea. Do plusów zaliczam również fakt, że nie podrażnia skóry twarzy. Lubię używać go też rano w celu oczyszczenia i odświeżenia twarzy.


Podsumowując:
+ świetnie zmywa makijaż zarówno oczu jak i twarzy
+ nie podrażnia skóry twarzy
+ łatwo dostępny
+ tani
+ wygodne opakowanie 
+ fajnie nadaje się do odświeżania cery rano
+/- średnio wydajny
- często powoduje pieczenie skóry wokół oczu
- być może jest przyczyną wypadania moich rzęs

Skład


Mam mieszane uczucia wobec tego micela. Nie mogę nazwać go bublem, bo w końcu bardo dobrze radzi sobie z makijażem, ale na pewno do niego nie wrócę. Dajcie znać, czy używałyście tego produktu i co o nim myślicie!

27 komentarzy:

  1. Ja już mam swój ulubiony płyn micelarny,jednak tego z nivea jeszcze nie testowałam nigdy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który micel jest Twoim ulubionym? :)

      Usuń
  2. Nie kusi :) W ogóle dawno nie miałam produktów tej marki, nie wzbudzają mojego zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten produkt raczej nie jest warty zainteresowania ;)

      Usuń
  3. Moja skóra wokół oczu jest bardzo delikatna, więc dyskwalifikuję ten skoro wywołuje pieczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie byłabyś z niego zadowolona ;)

      Usuń
  4. Firma Nivea jakoś średnio mnie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, nie testowałam zbyt wielu produktów tej firmy, zazwyczaj kieruję się w stronę innych marek :)

      Usuń
  5. Miałam okazję go przetestować. Kiepsko radził sobie ze zmywaniem makijażu. Sporo się męczyłam z demakijażem. Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój makijaż zmywa dość dobrze, lecz zastrzegam, że nie maluję się zbyt mocno ;)
      Dziękuję i wzajemnie ;*

      Usuń
  6. Nivea nigdy nie spełniał moich oczekiwań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich kosmetyki nie przypadły Ci do gustu? ;)

      Usuń
  7. Szkoda, że nie jest zbyt łagodny dla wrażliwej skóry wokół oczu tylko powoduje pieczenie. =/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety przez to się na nim zawiodłam :(

      Usuń
  8. pieczenie go dyskwalifikuje :D garnier najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garniera kiedyś miałam i może do niego wrócę ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mają naprawdę fajne produkty :)

      Usuń
  10. U mnie czeka on na swoją kolej ale mam nadzieję że u mnie spisze się lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że u mnie się nie sprawdził, nie oznacza, że Tobie się nie spodoba :) W takim razie życzę Ci, abyś się na nim nie zawiodła ;)

      Usuń
  11. Nigdy go nie miałam :) Ja lubię Garnier i Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem fanką produktów Nivea ale te micele od nich są najlepsze mogę je polecieć każdemu z czystym sumieniem. Wydajne, atrakcyjne cenowow, dokładnie zmywają makijaż , super polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie to najlepszy micel:
    + Cera nie świeci się po nim
    + Nie podrażnia, nie mam po nim zaczerwienień dodatkowych
    + Nie powoduje żadnych niespodzianek na twarzy
    Polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam dziewczyny dezodorant z nive Invisible fresh, jest cudny skład zapobiega powstawaniu brzydkich plam po jego zastosowaniu

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!