piątek, 12 lutego 2016

Yves Rocher szampon wygładzający z wyciągiem z ziaren Gombo - mój hit!

Witajcie!
Bohaterem dzisiejszego wpisu będzie szampon wygładzający YR, który okazał się naprawdę dobrym produktem i chciałabym Wam dziś o nim opowiedzieć :) Nie przedłużając, zapraszam na post!



pojemność: 300 ml
cena: 15 zł
sklep: stoiska YR, ich strona internetowa


Opis producenta:



Opakowanie tego szamponu jest typowe dla wszystkich szamponów YR - smukłe, półprzeźroczyste, z zamknięciem na trudno otwierający się zatrzask. Konsystencja dość kremowa w białym kolorze. Łatwo się aplikuje i spłukuje z włosów. Dobrze się pieni. Zapach delikatny, subtelny, jakby roślinny..? Mi się podoba :)


Według mnie szampon powinien przede wszystkim myć włosy i skórę głowy, nie podrażniać i sprawiać, że włosy nie będą przetłuszczały się szybciej. Dodatkowo fajnie, gdyby dobrze wpływał na kondycję włosów. I ten szampon spełnia wszystkie moje wymagania :) Dobrze oczyszcza, włosy trochę wolniej się przetłuszczają, skóra głowy nie zareagowała w zły sposób, a co najważniejsze - zauważyłam znaczne wygładzenie włosów głównie przy skalpie, gdzie zawsze mam problem z odstającymi, krótkimi kłaczkami :) 

Skład


Podsumowując moje wywody, po zastosowaniu tego szamponu włosy są dobrze oczyszczone, wygładzone i fajnie odżywione :) Na pewno wrócę do tego szamponu! Dobrze wspominam również wersję pokrzywową chętnie przetestuję też inne szampony Yves Rocher, które wersje możecie mi polecić? Lubicie firmę YR czy raczej wybieracie inne marki? Miłego weekendu ;)

17 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam :D może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała okazję, to wypróbuj ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam ich szampony :D ten kupię na pewno przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaiłam się na niego ostatnio i w końcu nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z szamponami to ja raczej nagminnie nie testuję, nie znam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś bardzo często używałam ich szampony, ale później o nich zapomniałam. Muszę do nich wrócić, bo są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które wersje najbardziej lubiłaś?? :)

      Usuń
  6. nie miałam go jeszcze i przyznaje, że chyba nie miałam ani jednego produktu z YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yves Rocher ma bardzo dużo ciekawych produktów i fajne promocje, więc zachęcam do zainteresowania się tą firmą, mają naprawdę świetne kosmetyki :)

      Usuń
  7. A ostatnio miałam go już prawie zakupić, chyba zrobię to w najbliższej przyszłości. ;D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. mijam codziennie praktycznie yves rocher, chyba raz muszę wstąpić i zobaczyc co tam za cuda mają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam wersję pokrzywową z YR i byłam z niej bardzo zadowolona i podobnie jak ty z chęcią przetestowałabym inne wersje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie mam zamiar zrobić zakupy w YR i zastanawiam sie nad szamponami. Pewnie kupię ten i jeszcze dodający objętości :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!