poniedziałek, 27 czerwca 2016

Soraya maseczka 10 minut na... perfekcyjne oczyszczanie

Hejka :)
Upał daje się nam we znaki. Podejrzewam, że u Was panują równie piekielne temperatury jak u mnie. Z jednej strony to dobrze, idealna pogoda na wakacje, ale z drugiej mogłoby być trochę chłodniej ;) Nie przepadam za gorącem, ale postaram się nie marudzić :D Dziś opowiem Wam krótko o fantastycznej maseczce do twarzy, która doskonale oczyszcza cerę. Zapraszam na post!



pojemność: 10 ml
cena: ok. 3 zł
sklep: Rossmann, Hebe i inne drogerie



Opis producenta:


Maseczka składa się z dwóch saszetek, które teoretycznie mają być na jedno użycie. Mi jednak dwie takie połówki wystarczają na 3 - 4 zastosowania. Podczas nakładania maseczka ma lekko zielonkawy odcień a zapach dość delikatny. Trzymam ją zazwyczaj 10-15 minut po czym zmywam wodą. Produkt dedykowany jest cerom tłustym i mieszanym.


Maska wyczuwalnie ściąga cerę, mocno zastyga. Po zmyciu warto użyć toniku. Jeśli chodzi o działanie, to maseczka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Doskonale oczyszcza twarz, która staje się miękka, świeża i matowa. Aż czuć jak pory się odblokowują. Po jej zastosowaniu zauważyłam znaczne zmniejszenie się wyprysków. Znikają również zaskórniki, których miałam dość sporo. Jednym słowem, maseczka idealna dla mojej tłustej cery ze skłonnością do niedoskonałości. 


Skład:

Jestem przekonana, że wrócę do tej maseczki. Za 3 zł otrzymujemy niezwykłe oczyszczenie niezbędne przy trądziku. Serdecznie polecam :)

2 komentarze:

  1. ja tam sama tworzę glinkowe maseczki, są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, własnoręczne maseczki - to musi być coś! ;)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!