piątek, 1 lipca 2016

Lovely Extra Lasting matowa pomadka w płynie nr 01 - UWIELBIAM!

Hejka :)
Szczerze mówiąc dotąd jakoś niezbyt szalałam za produktami do ust. Jednak kiedy w moje łapki wpadła ta fantastyczna pomadka od Lovely, zmieniłam swoje nastawienie i teraz żyć bez niej nie mogę! Zapraszam was na krótką recenzję :)




cena: 10 zł
sklep: Rossmann




Pomadkę kupujemy w smukłym, przezroczystym opakowaniu. Aplikator typu błyszczyk pozwala na w miarę równomierne nałożenie produktu na usta. Do precyzyjnej roboty przyda się konturówka, ja na co dzień lubię też efekt, jaki uzyskuję poprzez nałożenie delikatnej warstwy i wklepaniu w usta. 


Numer 01 to przepiękny odcień brudnego różu. Pasuje zarówno blondynkom jak i brunetkom. Kolor jest zbliżony do Wibo Million Dollars Lips nr 1, który za to został okrzyknięty zamiennikiem pomadki Posie K od Kylie Jenner. Można by rzec, że Lovely to zamiennik zamiennika :D 


Producent obiecuje długotrwałość formuły i słowa dotrzymuje ;) Pomadce nie straszne jest picie ani lekkie jedzenie. Obiadu niestety nie przeżyje, zjada się wtedy w środkowej części ust. Spodobał mi się zapach tej pomadki - delikatny i słodki. Pomadka dość szybko zastyga, jednak lubi się odrobinę kleić zwłaszcza przy zbyt dużej ilości. Dlatego warto ją oszczędnie nakładać a i tak uzyskamy ładny kolor i pełne krycie. No i przede wszystkim matowość ;)


A tak mniej więcej prezentuje się na ustach :) Pokochałam tę pomadkę całym sercem, moim koleżankom również się świetnie sprawuje. Gorąco Wam ją polecam! Dajcie znać, jakie produkty do ust są waszymi ulubieńcami :)

16 komentarzy:

  1. Od dawna planuję jej kupno, ale nigdy jej nie ma u mnie w R. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ją dorwiesz, to bierz :D Ja kupiłam ostatnią sztukę i nie żałuję ;)

      Usuń
  2. Ale śliczny kolorek ;) Muszę chyba iść do Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jest przepiękny <3

      Usuń
  3. Chyba ją wypróbuje skoro gwarantuje pełne krycie i nawet dobrą trwałość. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to naprawdę przyjemny kosmetyk, polecam :)

      Usuń
  4. Ja mam matową pomadkę z Golden Rose, ale chciałam kupić tą z Lovely ale niestety nie mogę jej nigdzie dorwać... A kolor jest świetny, mam kilka szminek w takim właśnie kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych pomadkach z GR słyszałam wiele pozytywnych opinii, mam ochotę którąś wypróbować :) Zgadzam się, takie odcienie są niezwykle twarzowe! :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Największy plus tej pomadki :)

      Usuń
  6. Mam Wibo 01 i faktycznie, jest to bardzo podobny kolor :) Pięknie się prezentuje, bardzo Ci pasuje. Ja chyba uzależniłam się od tych brudnych róży, pomocy! :D

    obserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie wpadłyśmy w to uzależnienie :D
      Dziękuję za obserwację <3

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!