środa, 6 lipca 2016

Ulubieńcy czerwca 2016 ZIAJA, LOVELY, CETAPHIL I INNI

Hej :)
Witam Was w pierwszych ulubieńcach na tym blogu! Lubię czytać tego typu posty u innych, a dlaczego ja nigdy ich nie pisałam? Odpowiedź jest prosta - nie testuję na tyle dużej ilości kosmetyków, żeby co miesiąc opowiadać o nowych perełkach. Jednak dziś w końcu postanowiłam podzielić się z Wami moimi ulubieńcami właściwie nie tyle czerwca co ostatnich miesięcy. Ale zostańmy przy czerwcu ;) Bez większego przedłużania, zapraszam na post!






Męczę się z trądzikiem od kilku lat. Moja dermatolog poleciła mi krem nawilżająco-matujący z SPF 30 od Cetaphil. Testuję go od jakiegoś miesiąca i muszę powiedzieć, że krem bardzo ładnie nawilża. Szybko się wchłania, nadaje się pod makijaż. Plusem jest również obecność wysokiego filtru przeciwsłonecznego. W ciągu dnia twarz się raczej nie świeci. Nie mogę nie wspomnieć też o ogromnej pojemności - 118 ml! Używam tego kremu z przyjemnością ;)


Do ulubieńców musiała trafić moja ukochana pomadka w płynie extra lasting od Lovely w odcieniu 01. Jednak nie będę się teraz o niej rozpisywać, odsyłam do niedawno opublikowanej recenzji klik!

A to małe różowe coś to silikonowa szczoteczka do mycia i masażu twarzy z KillyS, którą kupiłam w Rossmannie za 9 zł. Gadżet świetnie oczyszcza twarz. Dzięki miękkim wypustkom dokładnie usuwa wszelkie zabrudzenia oraz sebum a skóra staje się niezwykle miękka i gładka. Sprawdza się również w walce z zaskórnikami i wypryskami. Jest naprawdę skuteczna i jednocześnie nie podrażnia twarzy. Warto się nią zainteresować :)


Nie wyobrażam sobie upalnych dni bez oliwkowej wody tonizującej Ziaji. To moje drugie opakowanie, a woda jest niezwykle wydajna. Aplikacja to czysta przyjemność, dzięki rozpylającemu delikatną mgiełkę aplikatorowi. Woda bardzo ładnie pachnie, zapewnia orzeźwienie i nawilżenie. Sprawdza się zarówno do twarzy jak i do ciała :) 


Liquid camouflage od Catrice to mój ulubiony korektor EVER. Wykończyłam już jedno opakowanie koloru 010, teraz zakupiłam odcień ciemniejszy, gdyż jaśniejszy jest wiecznie wykupiony. Kolor 020 Light Beige sprawdza się równie świetnie jak Porcellain, ale wpada bardziej w żółte tony. Tak czy inaczej pozostaje moim faworytem wśród korektorów. Więcej ochów i achów w recenzji ;)

Ostatnim ulubieńcem jest najtańsza i najlepsza konturówka jaką dotąd miałam - Smart Girls Get More lip pencil 03 nude bronze. Kosztuje 5 zł, a sprawdza się rewelacyjnie! Konturówka ma piękny odcień brudnego różu pomieszanego z odrobiną brązu. Bardzo łatwo się nakłada, dobrze współgra z wcześniej wymienioną pomadką Lovely, ale sama również pięknie się prezentuje. Nie podkreśla suchych skórek, no bomba :D Mam też odcień 01 nude pink, który jest jaśniejszym różem. Lubię nakładać obie konturówki w celu uzyskania delikatnego ombre - 03 na całe usta a 01 na środek. Taka kombinacja również wygląda fenomenalnie! 

I to już wszyscy moi ulubieńcy :) Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, dajcie znać, które kosmetyki Was zaciekawiły, może któreś używałyście? Co Wam przypadło ostatnio do gustu? 

18 komentarzy:

  1. Korektor Catrice idealnie maskuje u mnie naczynka na skrzydełkach nosa :D Pod oczy się niestety nie nadaje, bo podkreśla wszystkie załamania skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawuje się pod oczami bardzo dobrze, tylko nie można z nim przesadzić ;)

      Usuń
  2. Wodę ziaji bardzo lubię, szczególnie w upały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną sylikonową szczoteczkę jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta mgiełka Ziaji jest super ! Mam już drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również posiadam tę wodę tonizującą z Ziaji po obejrzeniu filmiku Klaudii Łepkowskiej, która jeszcze rok temu używała ją prawie wszędzie. Ja co prawda mam swoje pierwsze opakowanie, ale używam jej dosłownie wszędzie w okresie letnim. Świetnie się sprawdza również, u mnie, gdy idę na siłownię i nie chce brać perfum, balsamów. Biorę szybki prysznic, psikam się wodą i czuję się świeżo. :)

    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od niedawna również oglądam Klaudię i nie wiedziałam, że jej ta woda też się sprawdza. No ale jeśli tak, to super :) Ta woda to idealna opcja do szybkiego odświeżenia się, więc nic dziwnego, że tak wiele osób ją polubiło :)

      Usuń
  6. mam podobną szczoteczkę do twarzy, jest niezastąpiona!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię wodę z Ziaji :) teraz testuje mgiełkę do twarzy z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Avon ma mgiełki do twarzy? No proszę, nie wiedziałam :) Daj znać jak się będzie sprawować! ;)

      Usuń
  8. Także lubię wodę tonizującą z Ziaji, świetnie sprawdza się latem do spryskania twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam korektor Catrice jednak w wersji ''słoiczkowej''. Jestem ciekawa tego płynnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten w słoiczku był dla mnie za ciężki, wersja płynna za to sprawdza się genialnie!

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!