środa, 10 sierpnia 2016

Catrice Eyebrow Filler żel do stylizacji brwi

Witajcie kochane!
Dziś zapraszam Was na recenzję mojego pierwszego żelu do brwi. W sumie żadnego innego jeszcze nie używałam, przez co brak możliwości porównania, jednak przedstawię Wam moje odczucia co do żelu do brwi od Catrice. Zapraszam dalej!



pojemność: 6,5 ml

cena: 15 zł
sklep: Natura, Hebe



Produkt zamknięty jest w bardzo eleganckim opakowaniu. Napisy się nie ścierają, jednak ubolewam nad tym, że tak odbijają światło. Może to i wygląda ładnie, ale zrobienie dobrych zdjęć staje się tak irytujące, że można oszaleć... Jednak względy estetyczne na plus ;)


Za największy minus tego żelu uważam ogromną szczoteczkę, z którą trzeba nauczyć się pracować, aby nie doprowadzić do istnej katastrofy. Szczoteczka jest nieporęczna, ma długość połowy mojej brwi, do tego można łatwo zabarwić sobie skórę. Gdyby była mniejsza, praca stała by się o wiele łatwiejsza. 
A trzeba uważać podwójnie - żel ma dość ciemny kolor, więc szybko możemy skończyć z mocnymi i nierównymi brwiami. W asortymencie Catrice jest tylko jeden kolor.


Jednak kiedy nauczymy się bezpiecznie obchodzić z tym żelem, uzyskamy fajny, naturalny efekt przyciemnionych brwi. Dziewczynom z gęstymi i pełnymi brwiami spodoba się ten delikatny efekt jaki daje żel nałożony solo. 
Niestety żel nie radzi sobie w kwestii utrwalenia niesfornych włosków. Dopiero dwie warstwy trzymają brwi w ryzach. Kolejny minus :/


Żel do brwi od Catrice nie spełnił moich oczekiwań. Wam też go raczej nie polecam :/ Zdecydowanie lepiej rozejrzeć się za innym produktem. No właśnie, jakim? Znacie jakieś żele do brwi godne polecenia? Podzielcie się w komentarzach :)

18 komentarzy:

  1. Szukam właśnie dobrego żelu do brwi. W posiadaniu mam tylko jeden z Wibo. Zastanawiam się jeszcze nad żelem z Essence, może okaże się lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo ci się nie sprawdził? Jakie masz o nim zdanie? ;)

      Usuń
  2. ja nic nie polece bo sama jestem w fazie poszukiwan :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz swój ideał :)

      Usuń
  3. Ja żeli do brwi nie używam, więc nie doradzę. Ostatnio jednak spodobał mi się wosk do brwi z Bell do kupienia w Biedronce-spróbuj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, widziałam go ostatnio w Biedronce, chętnie sprawdzę :)
      Dzięki! ;)

      Usuń
  4. Też go mam i nie widzę żadnej różnicy po nałożeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dość jasne brwi, więc widzę lekkie przyciemnienie, ale też bez szału ;)

      Usuń
  5. Miałam go kiedyś i był dość średni - tak jak piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie zachwyca :/ Jestem pewna, że istnieją lepsze produkty ;)

      Usuń
  6. Słyszałam wiele o nim, aczkolwiek nie kusi mnie :) Właśnie ostatnio polecałam Ci żele Maybelline i one mają super szczoteczkę, bo ku końcowi rozszerza się ona w taką kulkę, którą bardzo wygodnie aplikuje się produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam o twojej rekomendacji, na pewno niedługo się skuszę na te żele :)

      Usuń
  7. Szczoteczka nie poręczna ;/ Obecnie używam podobnego produktu z Lovely i jestem zadowolona, co najważniejsze ma małą, poręczną szczoteczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, może Lovely by się u mnie sprawdziło - kolor pasowałby blondynce? :)

      Usuń
  8. Sama szukam kolorowego żelu do brwi, bo mam problem ze znalezieniem koloru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz swój ideał :)

      Usuń
  9. Siostrzana marka Essence chyba też ma coś podobnego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słyszałam o ich żelach, chyba są warte wypróbowania ;)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!