czwartek, 4 sierpnia 2016

Dove żel pod prysznic Purely Pampering pistacja i magnolia

Hej :)
No i mamy sierpień! Zapewne nie tylko ja nie mogę uwierzyć w fakt, że pozostała tylko połowa wakacji ;) Jednak sierpień należy do jednych z moich ulubionych miesięcy, także mam nadzieję, że spędzę ten czas w fajny sposób. Na przykład częstsze pisanie postów ;) Powoli rehabilituję się po przerwie od bloga i dziś zapraszam Was na krótką recenzję żelu pod prysznic Dove :)




pojemność: 500 ml 
cena: 10-15 zł (w hebe jest najtańszy ;))
sklep: Rossmann, Natura, Hebe 



Żel zamknięty jest w dużym, plastikowym opakowaniu z trudno otwierającym się zatrzaskiem. Ładna szata graficzna, napisy się nie ścierają. Żel ma śliczny, kremowy zapach z lekką nutą kwiatową. Konsystencja biała i również kremowa :) Dobrze się pieni i rozprowadza po skórze. Jest bardzo wydajny, ale to w końcu wielka pół litrowa butla ;)


Żele pod prysznic Dove uwielbiam za to, że doskonale pielęgnują skórę. Staje się ona miękka, nawilżona, taka dopieszczona ;) Do tego rozprzestrzeniający się po całej łazience zapach umila nam kąpiel bądź prysznic. Na skórze niestety nie czuć tego zapachu, jednak ja tego od żeli nie wymagam. Co można by więcej powiedzieć... Po prostu dobrze myje, ładnie się pieni no i pielęgnuje skórę - ideał ;)


Wszystkie żele pod prysznic Dove są fantastyczne, na pewno nie raz jeszcze zagoszczą w mojej łazience. Wiem, że za każdym użyciem będę nimi zachwycona :)

24 komentarze:

  1. Też mam zawsze problem z otwieraniem tych żeli :)
    Ale ogólnie bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc jednak nie jestem aż tak słaba :D Ale przynajmniej sam się nie otworzy gdy tego nie chcemy ;)

      Usuń
  2. Lubię te żele, tego też mam gdzieś jeszcze trochę.. ale latem przerzuciłam się na owocowe zapachy i żelową konsystencję, wrócę do niego jesienią. Najczęściej kupuje je w Rossmannie na promocjach, można wtedy kupić za około 8 zł dużą butle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będę czyhać na promocje w Rossmannie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Musisz je sprawdzić, nie zawiedziesz się :)

      Usuń
  4. Jeszcze ich nie miałam, a bardzo lubię testować nowe żele, wiec na pewno się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się będzie sprawować! ;)

      Usuń
  6. Żele Dove są świetne! Bardzo lubię klasyczną wersję, cudownie zachowują się w kontakcie ze skórą, bajka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasycznej jeszcze nie próbowałam, ale to prawda, że są fantastyczne :)

      Usuń
  7. Miałam kilka wersji i jedyne zastrzeżenie jakie mam to to, że wokół otwarcia zawsze robi mi się taka zasychająco-glutowata maź (przepraszam, że tak obrazowo) z tego żelu. Ale poza tym - bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, też coś takiego zauważyłam :/ Tak jakby on zasychał wokół tej dziurki... Jednak nie jest to zbyt uciążliwe ;)

      Usuń
  8. Tej wersji jeszcze nie miałam, ale znam kilka innych i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aktualnie używam innej wersji, ale jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię te żele, są bardzo wydajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, 500 ml starcza na baaardzo długi czas :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!