niedziela, 7 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki! - wyzwanie z Trusted Cosmetics ׀ MOJA KOLEKCJA KOSMETYKÓW

Witajcie kochane!
Ostatnio na wielu blogach pojawiły się wpisy na temat wyzwania organizowanego przez Trusted Cosmetics "Opróżniamy nasze kosmetyczki". Oczywiście ja dowiedziałam się o tej akcji z opóźnieniem, jednak po chwili wahania zdecydowałam się wziąć udział :) Pierwszym tematem wyzwania jest zawartość naszych kosmetyczek. Postanowiłam pokazać Wam wszystkie używane przeze mnie kosmetyki - zobaczycie zarówno kolorówkę jak i pielęgnację. No to jedziemy z wyzwaniem! 


Na początek kolorówka :)


W mojej kolekcji kosmetyków kolorowych do makijażu znajdują się:
  • dwa pudry transparentne (sypki i w kamieniu) Smart Girls Get More, Bell
  • duo bronzer i róż  Avon
  • róż do policzków  Catrice klik
  • trzy korektory  Catrice klik, Bell klik, Avon

Nie przepadam za mocnym kryciem podkładów, nie zależy mi na efekcie idealnie jednolitej cery. Wybieram lekkie, delikatnie wyrównujące koloryt kremy bb od Under Twenty klik i Garniera klik albo stawiam na najnowszą moją zdobycz, czyli podkład Bell, który dopiero zaczynam testować, ale recenzja pojawi się na pewno :)


Cieni używam niezwykle rzadko, głównie do nauki blendowania i malowania się. Jednak lubię kupować paletki i cienie ;) Choć nie mogę powiedzieć, że moja kolekcja tych kosmetyków jest ogromna. W jej skład wchodzą jedynie:
  • trzy paletki cieni  My Secret, Avon, Lovely
  • pięć wkładów magnetycznych pojedynczych cieni  Kobo




Za pomocą kredek do oczu próbuję nauczyć się rysować ładne, a przede wszystkim równe kreski. Jak idą zmagania...? Beznadziejnie xD Kreski kompletnie mi nie wychodzą. To znaczy obie wychodzą ładnie, ale są ładne na dwa różne sposoby :D Ostatnio się poddałam, jednak na pewno będę dalej doskonalić swoje "umiejętności" w malowaniu kresek :) Posiadam:
  • dwa tusze do rzęs  Yves Rocher (mój hit) klik, Bell (słaby, nie polecam)
  • pięć kredek do oczu
    dwie czarne  Catrice, Miss Sporty
    brązowa  Maybelline
    zielona  Catrice
    beżowa  My Secret


Niedawno dotarło do mnie: "Ola, ty też masz brwi!". No to zaczęłam je jakkolwiek malować ;) Na szczęście moje naturalne brwi nie sprawiają dużo problemów, wystarczy je co jakiś czas regulować i ogólnie wypełniać. Zaopatrzyłam się jak na razie w:
  • kredkę do brwi  Essence
  • żel utrwalająco-koloryzujący do brwi  Catrice  
Możecie polecić mi jakiś dobrze utrwalający żel do brwi dla blondynek? Catrice nie spełnia w 100% moich oczekiwać, dlatego liczę na Waszą pomoc ;)


Od niedawna zaczęłam również interesować się produktami do ust. Najbardziej komfortowo czuję się z matowymi ustami. Efekt ten osiągam konturówkami i jak na razie jedną płynną, matową pomadką. Z przeszłości zachowało się również parę błyszczyków. Podsumowując kolekcję kosmetyków do ust, posiadam:
  • trzy błyszczyki do ust  Miss Sporty, Freedom Make-up, Avon
  • jedną matową, płynną pomadkę  Lovely klik
  • dwie konturówki do ust  Smart Girls Get More klik


Koniec kolorówki, czas na pielęgnację!  Starałam się ukazać na jednym zdjęciu albo wszystkie produkty z danej kategorii, albo wszystko czego używam np. do włosów. Choć czasem ułożenie jest przypadkowe. No to jedziemy! :)


Mój dzień zaczynam od tych kosmetyków:
  • płyn micelarny  Garnier
  • Woda tonizująca  Ziaja klik
  • dwa kremy na dzień do twarzy  Cetaphil (używam aktualnie) klik, Ziaja (nie zużyłam jeszcze)

Wieczorem oczywiście zmywam makijaż płynem micelarnym. Do gamy kosmetyków używanych wieczorem należą również:
  • żel myjący antybakteryjny  Ziaja
  • tonik antybakteryjny  Ziaja klik
  • pasta oczyszczająca  Ziaja
  • dwa żele pod prysznic  BeBeauty (drugi nie załapał się na zdjęcie)

Ilość balsamów do ciała w mojej kolekcji jest kompletnie nieproporcjonalna do tego, jak często ich używam i z jak dużą przyjemnością. Otóż, balsamowanie ciała to jedna z tych czynności, które wykreśliłabym z pielęgnacji i nigdy nie wpisała  A z drugiej strony co jakiś czas wpada do mnie kolejny balsamik ;) Jestem w posiadaniu:
  • czterech balsamów do ciała
    balsam w sprayu  Vaseline (najnowszy i najbardziej go lubię!)
    balsam pod prysznic twarz, ciało, włosy  Ziaja (niedługo recenzja)
    balsam  Avon, BeBeauty (średniaczki)

Kolekcja kosmetyków do włosów:
  • szampon do włosów przetłuszczających się  Nivea
  • suchy szampon  Batiste
  • dwie odżywki do włosów  Garnier, Montibello klik
  • maska  Kallos
  • olejek na końcówki  Marion

Mam też nadwyżkę produktów do rąk ;) Nie zamieściłam w zestawieniu tylko lakierów do paznokci.
  • cztery kremy do rąk  Ziaja, Cztery Pory Roku
  • żel antybakteryjny Yves Rocher

No i na koniec:
  • krem pod oczy  Alterra
  • trzy pomadki ochronne do ust  Bebe, Avon, Ziaja
  • pomadka peelingująca  Sylveco

Uffff.... Dotarliśmy do końca! Trochę wyszedł z tego wpis tasiemiec, ale mam nadzieję, że post Wam się spodobał :) Znacie któreś z tych produktów? Bierzecie udział w wyzwaniu Trusted Cosmetics? Chętnie poczytam Wasze wpisy! 

8 komentarzy:

  1. Mam chęć na paletkę Lovely. Ten tusz YR miałam, ale go oddałam, bo miałam akurat wtedy zapasik. Czekam też na recenzję podkładu Bell :) Jeśli chodzi o żele do brwi to ja polecam Maybelline. Płyn Garniera to mój ulubieniec, używam też tej wody oliwkowej z Ziaji i wykończyć jej nie mogę :D Pasta Ziaji jak dla mnie jest najlepsza, Kallosa i Mariona również testowałam i lubię, żel YR też mam w swoich zapasach, a krem pod oczy z Alterry winogronowy jest na mojej wishliście, sprawdza się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, jesteśmy podobne :D
      Recenzja Bell na pewno się pojawi jak go trochę dłużej poużywam, na razie mogę powiedzieć, że rozświetlenia to ja nie widzę ;)
      Dzięki za polecenie żelu Maybelline, chętnie sprawdzę!
      Krem pod oczy z Alterry jak na razie sprawdza się dobrze, warto przetestować :)

      Usuń
  2. Kusiła mnie dziś ta wersja Batiste ale jednak wybrałam Tropical :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybieram pierwszą lepszą wersję, wszystkie są świetne ;)

      Usuń
  3. Widzę u Ciebie kilka kosmetyków, które używam lub miałam dawniej. Ciekawi mnie korektor Catrice i Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział w wyzwaniu, ale Twoich produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę do Ciebie, chętnie zobaczę twoje wpisy :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!