wtorek, 20 września 2016

Sposób na spierzchnięte usta, czyli pomadka peelingująca Sylveco

Witajcie kochane!
Spierzchnięte usta - znacie ten problem, co nie? Zwłaszcza, gdy zamarzy nam się jakaś zastygająca, matowa pomadka ;) Często miałam z tym problem, dopóki nie odkryłam tego produktu. Dziś opowiem Wam o pomadce peelingującej Sylveco, która rozwiąże problem spierzchniętych ust!



pojemność: 4,6 g
cena: ok. 10 zł
sklep: sklepy eko, internet


Opis producenta:



Peeling nakładam na usta i zaczynam pocierać wargę o wargę. Po chwili kryształki cukru się rozpuszczają i możemy wytrzeć usta chusteczką lub zmyć maź wodą. Ja preferuję tę drugą opcję, mam pewność, że w 100% pozbyłam się peelingu. Czytałam, że niektórym dziewczynom bardzo podoba się smak tego cudaka, dla mnie jest on zbyt mdły. Ale za to nie korci mnie żeby zlizać peeling :D


Oczywiście jak pewnie się domyślacie, jestem mega zadowolona z działania tego peelingu. Usta stają się mięciutkie, gładkie i nawilżone. Po zmyciu wodą nie zostaje żadna tłusta powłoka, więc od razu można przejść do malowania ust pomadką. 


Opakowanie pomadki wykonano z plastiku, jednak dość mocnego plastiku. Dodatkowo dostajemy również kartonik i wszelkimi informacjami. Sam peeling składa się z średnio ostrych granulek, jednak jak już mogłyście przeczytać, daje sobie świetnie radę ze zdzieraniem martwego naskórka. Zapach i smak niebyt mi odpowiada, ale da się wytrzymać ;)


Serdecznie polecam Wam ten peeling, zapomnicie o problemie spierzchniętych ust :) Minusem jest dostępność, choć ostatnio pojawia się coraz więcej eko sklepów, warto tam zajrzeć i sprawdzić asortyment ;)

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Super, że u ciebie też się sprawdza <3

      Usuń
  2. Jeszcze jej nie miałam, ale wszyscy wokoło ją polecają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się skusisz, to nie powinnaś być niezadowolona :)

      Usuń
  3. Nie miałam jej, ale czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki wielkie <3

      Usuń
    2. Jasne, kliknąć zawsze można ;)

      Usuń
  4. Świetna jest! I to chyba jedyna pomadka, której używam tak systematycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Systematyczne używanie to gwarancja pięknych ust ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. A które mogłabyś polecić? To moje pierwsze spotkanie z Sylveco, a nie powiem, że nie mają ciekawych rzeczy ;)

      Usuń
  6. uwielbiam produkty sylveco - pomadki jeszcze niestety nie mialam okazji testować, ale to się zmieni;d
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które kosmetyki to twoi ulubieńcy? ;)

      Usuń
  7. Słyszałam o niej wiele dobrego, ale jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o niej dużo dobrego, jednak sama jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba sobie sprawię :) Szkoda że nie mam gdzieś blisko eko, a kosmetyki przez neta to u mnie rzadkość, muszę "pomacać" :D:D Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!