piątek, 7 października 2016

DENKO LIPIEC-SIERPIEŃ-WRZESIEŃ

No hej :)
Od ostatniego posta minęło 17 dni.. Musiałam sobie zrobić przerwę. Ale nie chcę Was zanudzać moimi rozterkami, wiadomość jest taka: wracam, a posty najprawdopodobniej będą regularnie (nie obiecuję, ale się postaram). No ale teraz szybko przejdźmy do meritum! 
Dziś zapraszam Was na denko z trzech miesięcy i o dziwo nie będzie tego dużo. Jakoś niezbyt idzie mi denkowanie kosmetyków... Oczywiście większość to pielęgnacja ale jest też troszeeczkę kolorówki. Zapraszam!



No to jedziemy!



1. BeBeauty żel pod prysznic Gentle Freshness
Co za cudo za 4 zł! Ma świeży, limonkowy zapach i świetnie się pieni. Nie podrażnia, ani nie wysusza skóry. Naprawdę warto wypróbować, 400 ml za 4 zł ;)

2. Nivea szampon do włosów przetłuszczających się Balanced & Fresh Care
Niestety z tym szamponem moje włosy się nie polubiły. Już drugiego dnia wyglądały na nieświeże, do tego bardzo kołtuniły się przy głowie. Dobrze się pienił, łatwo spłukiwał, no ale na głowie miałam po prostu szopę. 

3. Garnier płyn micelarny
Czy ja w ogóle muszę komukolwiek przedstawiać tego micelka? :D Uwielbiam, co jakiś czas do niego wracam.


4. Isana suchy szampon
Polecam, potrafi uratować życie gdy nie chce mi się myć włosów, albo nie mam czasu. Tani, dobry suchy szampon. Często się przewija w denkach, bo kupuję go na zmianę z Batiste ;)

5. Maska do włosów Kallos Keratin /recenzja/
Maska jak maska, bardziej traktowałam ją jak odżywkę. Bez szału, ale też bez rozczarowania. Po więcej odsyłam do recenzji.

6. Ziaja Liście Manuka punktowy preparat zwalczający trądzik/blizny potrądzikowe
Nie zużyłam go, ale leży w koszyku nie używany od tak długiego czasu, że postanowiłam się go pozbyć. Nie widziałam praktycznie żadnych rezultatów, stosowałam go bardzo nieregularnie, poza tym mam maści od lekarza. 3/4 opakowania leci do kosza. Po co ma zagracać zbiory? ;)


7. Płatki kosmetyczne Bebeauty x2
Kupuję je cały czas. Tanie i dobre ;)

8. Szampon i odżywka Nivea Repair - próbki - 
Starczyły mi na jeden raz, więc nie mam za bardzo jak się wypowiedzieć. Pamiętam, że po użyciu tego duetu włosy były bardzo mięciutkie :)


9. My Secret sypki puder transparentny /recenzja/
Zużyłam w 100%, jestem bardzo zadowolona z niego. Na pewno kiedyś do niego wrócę, zwłaszcza, że teraz trafiłam na beznadziejny puder sypki... My Secret sprawdził się super!

10. Bell puder transparentny w kamieniu
Ten puder też mnie nie zawiódł, w pełni transparentny dobrze matujący puder za niewielką kwotę. Jeśli jeszcze go nie znacie - biegnijcie do Biedronki ;D

11. Garnier krem bb
KATASTROFA. Wywalam pół tubki tego kremu. Dawałam mu wiele razy szansę, ale on jest po prostu słaby. Zero krycia, różowo pomarańczowe tony, nienaturalny wygląd... Nie mam do niego siły. Wolałabym już nic nie nakładać na twarz i wyglądałaby lepiej niż z tym kremem bb. 

12. Yves Rocher Sexy Pulp tusz do rzęs /recenzja/
Bardzo dobry tusz do rzęs, szkoda, że tak drogi. Dawał przepiękny wachlarz rzęs, podkręcał, wydłużał i doskonale rozdzielał. Będę na nim tęsknić... ;)

13. L'biotica odżywka do rzęs
Używałam jej bardzo dawno temu, chyba minął już rok. Leżała sobie nieużywana, aż w końcu zechciało mi się ją wyrzucić. Urosły mi po niej rzęsy tylko na jednym oku xD. Bez spektakularnych efektów, nie warto pokładać w niej nadziei.


No i to już wszystkie zdenkowane produkty w ciągu tych trzech miesięcy. Niewiele, co nie? ;) Wam też tak wolno idzie zużywanie kosmetyków? Ja się nie spieszę, przez co tylko taka gromadka się uzbierała. Może znacie któreś z tych rzeczy?
 Do kolejnego posta! 

13 komentarzy:

  1. krem bb z Garniera to faktycznie porażka.. kiedyś tego nie dostrzegałam i kupowałam, a teraz leży nieużywany..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się skusiłam, bo zaciekawił mnie jasny kolor. Niestety na twarzy jest tragiczny :/

      Usuń
  2. Opakowania żeli BeBeauty wydają się być żywcem zdjęte z Balea.
    Znam maskę keratynową Kallosa, ale moje włosy się z nią nie polubiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, łatwo dostrzec podobieństwo do Balei... ;) Szkoda, że Kallos u Ciebie się nie sprawdził, może polecasz jakieś inne maski?

      Usuń
  3. Miałam kiedyś krem BB z Garniera, ale to faktycznie była totalna porażka ;) O kremie CC z Bell już u mnie czytałaś, więc nic więcej ciekawego nie mogę w tej kategorii polecić, bo generalnie kremy CC i BB się u mnie nie sprawdziły poza tym jednym cudownym wyjątkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trudno trafić na dobry krem BB, także dzięki za polecenie Bell! Dobrze mieć takie źródła ciekawych recenzji ;)

      Usuń
  4. Wiele z tych kosmetyków jest mi znane.Płyn z Garniera uwielbiam , suchy szampon z Isany kiedyś miałam a aktualnie używam Batiste ponieważ uważam że jest trochę lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Którą wersję Batiste lubisz najbardziej? :)

      Usuń
  5. ładne denko, sporo tego zużyłaś :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tusz i bb krem. =)
    Tusz przypadł mi bardzo do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładam swoją opinie , krem BB z Garnier również u mnie leży w pojemniczku z denkiem! Cała tubka, Porażka dosłownie..

    Buziaki i zapraszam do siebie! ;)

    https://juststartviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam jedynie płyn micelarny z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!