środa, 28 grudnia 2016

Czyste pędzle w kilka sekund? TAK! Dzięki spray'owi z Natury

Hej!
Na pewno każda z Was nie wyobraża sobie makijażu bez użycia pędzli. To absolutne niezbędniki do wykonania makijażu twarzy i oczu. Musimy jednak pamiętać o higienie naszych narzędzi, w których łatwo gromadzą się bakterie. Nie zawsze jednak chce nam się urządzać im porządne mycie. Tu z pomocą przychodzi drogeria Natura i mała, niepozorna buteleczka skrywająca naprawdę dobry produkt do mycia pędzli. Zapraszam na recenzję!


Już za cenę ok. 5 zł możemy kupić w Naturze spray do czyszczenia pędzli kosmetycznych o pojemności 30 ml. To dość okazyjna cena, zwłaszcza, że produkt nie kończy się po kilku razach. Wydajność w stosunku do ceny jak najbardziej na plus.


Sama plastikowa buteleczka również jest bardzo poręczna. Atomizer pozwala na szybką aplikację na pędzel. Potrzebujemy jeszcze tylko ręcznika papierowego i możemy działać. Podczas aplikacji poczujemy alkoholowy zapach produktu, który znajduje się na pierwszym miejscu w składzie. Nic dziwnego, w końcu alkohol ma właściwości odkażające. Zapach nie jest na szczęście zbyt intensywny. 


Już pierwsze użycie sprayu bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. W oka mgnieniu pozbyłam się z pędzla wszelkich kosmetyków. Spray radzi sobie zarówno z pudrem, cieniami jak i korektorem czy nawet pomadą do brwi. Wystarczy spryskać pędzel, wytrzeć w chusteczkę i gotowe. Nie zauważyłam, aby negatywnie wpływał na jakość włosia. 


Za 5 zł możemy dostać produkt, który w ekspresowym tempie oczyści nasze pędzle. Warto jednak raz na jakiś czas zafundować im dokładniejszą kąpiel. Mimo wszystko, ten spray na stale zagości w moich zbiorach. Kupiłam go spontanicznie, a okazał się prawdziwym hitem!

6 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że Natura ma w swojej ofercie taki spray. Kupiłam kiedyś coś podobnego w Superpharm, ale nie dało się tego używać. Okropnie śmierdział. Mam nadzieję, że ten nie pachnie aż tak intensywnie. Fajna opcja żeby wyczyścić szybko pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam nigdy tego produktu.
    A pędzel od razu po spryskaniu jest gotowy do użycia czy trzeba chwile odczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie mam w pobliżu Natury :/ Jak tylko będę miała okazję to go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapewniamy medycynie do leczenia różnego rodzaju problemów zdrowotnych, poprzez zastosowanie leku, który jest już zapewnione ziarno można leczyć chorobę całkowicie.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!