niedziela, 12 lutego 2017

Bell Illumi Corrector Lightening Skin Perfection podkład rozświetlający - czy na pewno?

Hej!
Jak wszystkie wiemy, w Biedronkach możemy znaleźć szafę Bell z kosmetykami, których nie dostaniemy normalnie w drogerii. No chyba, że się mylę? ;) Produktem z tej gamy jest dzisiejszy bohater - podkład Illumi. Zapraszam!



pojemność: 30 g
cena: ok. 11 zł
sklep: Biedronka




Podkład znajduje się w bardzo wygodniej tubce z dziubkiem. Ta forma opakowania bardzo mi się podoba, jest niezwykle poręczna. Dziubek pozwala nawet nawet aplikację bezpośrednio na twarz. Czasem tak robię, wyciskam na twarz odpowiednią ilość, a następnie dokładniej rozcieram. Dzięki temu nie brudzę wierzchu dłoni i mogę od razu przystąpić do rozprowadzania.


Producent określa podkład jako rozświetlający. Czy faktycznie? Jego wykończenie to na pewno nie rozświetlenie, raczej delikatna satyna. Mam cerę mieszaną, przetłuszczającą się, a mimo to nie świecę się jak latarnia po zastosowaniu tego podkładu. Dlatego jeśli nie przepadasz za rozświetleniem - nie skreślaj tego podkładu!

Podkład od Bell zapewni nam lekkie krycie, wyrównanie kolorytu. Nie zakryje wyprysków ani przebarwień, ale od czego jest korektor ;)

Kolor 01 light beige wpada w żółte tony, do tego jest dosyć jasny, ale dla bladych osób nie będzie idealny. Nie zauważyłam, aby ciemniał. Dla mojej białej twarzy odcień mimo wszystko jest trochę za ciemny. Choć dla mnie prawie każdy podkład jest za ciemny... Bardzo blade osoby mogą być niezadowolone z efektu, chyba że ściągną go sobie na szyję. Wtedy może być lepiej.

Muszę przyznać, że podkład zaskoczył mnie trwałością. Nie zastyga, a mimo to potrafi wytrzymać do około 7 godzin w nienaruszonym stanie. Ściera się, jednak w niezbyt widoczny sposób.


Podkład Illumi z Bell to bardzo tani, a jednocześnie przyjemny fluid. Spodoba się osobom, które oczekują delikatnego wyrównania kolorytu skóry, lekkiej formuły i jednocześnie niezłej trwałości. Kosztuje grosze, a zły nie jest ;) Moim zdaniem warto wypróbować.

9 komentarzy:

  1. Jak za niską cenę, to wygląda całkiem przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się skusić bez obaw wyrzucenia zbyt dużo pieniędzy ;)

      Usuń
  2. Miałam go swego czasu i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się sprawdzał u ciebie :)

      Usuń
  3. Oooo przypomniałaś mi o nim - bardzo go lubiłam swojego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powróciłabyś do niego kiedyś? :)

      Usuń
  4. Za tak niską cenę wygląda dobrze, ale szkoda, że ma ciemny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może okazać się całkiem fajny na dni, gdy niepotrzebne jest mocniejsze krycie, a jedynie lekkie wyrównanie kolorytu :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!